וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

6.3.2009 / 3:43

עט, פנס, עינית, מחשב וקופסת טלויזיה התחרו השבוע על תואר גאדג'ט השבוע. חמישה נכנסו. רק אחד זוכה

בראשון הארנו

הפנס בעל המגנטים הרבים שהבאנו ביום זכה להצלחה יפה מאד יחסית לגאדג'ט פשוט מאד. תגובות קיצוניות בטוקבקים, אבל זה לא מפתיע. בסה"כ, 76 אחוזי תמיכה מבין 728 מצביעים זה נתון יפה מאד.

בשני כתבנו

גם העט של יום שני הוא סוג של פנס, ואולי בגלל זה הוא לא עורר עניין רב. או אולי בגלל שזה עט. אבל השימושיות והפשטות שלו כן כבשו את לב רוב המצביעים, ועם 78 אחוז מבין 459 מצביעים, אין לנו מה להתלונן.

בשלישי התבוננו

העינית שהיא מסך היתה תרומתו היחידה של סגן העורך המזרח אירופאי למדור השבוע, והוא יכול להתהדר במספר המצביעים הרב ביותר ובמספר סביר בהחלט של תגובות. אם אחוזי התמיכה היו מעט גבוהים מ-77 מקרב 824 המצביעים זה יכול היה להיות גאדג'ט השבוע.

ברביעי מחשבנו

הנטבוק שהוא גם מחשב מסך מגע זכה להצלחה רבה השבוע. אבל אנחנו נאלצים להתעכב לרגע על מגיב מספר 10. ידיד שלך לא קנה אותו ב-900 שקל. זה עדיין לא מוצר בחנויות. הוא הוצג השבוע לראשונה בתערוכה. אלא אם לידיד שלך יש מכונת זמן, אתה טועה. או שקרן. אחד מאלה. בכל מקרה, עם 85 אחוזי תמיכה מקרב 798 מצביעים, זה גאדג'ט השבוע.

בחמישי צפינו

בשבוע שכולו גאדג'טים מוצלחים, דווקא המוצר האחרון היה הכושל מכולם. וחבל, כי מדובר במוצר מעניין מאד. אבל כנראה שאנשים ממש לא רוצים לחשוב על הוספת קופסה נוספת לסלון שלהם. אין לנו הסבר אחר לכך שהזיליון זכתה ל-61 אחוזי תמיכה בלבד מ-235 גולשים. בלבד. לא נעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully