וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: On Time

מפחדים לקנות אוזנית בלוטות' כי יש לכם נטיה לאבד דברים? למעצב של On Time יש פתרון מגניב עבורכם

אחת הסיבות לכך שאנשים רבים עדיין מעדיפים אוזניה חוטית עבור הטלפון הסלולרי שלהם, ולא קונים אזניות בלוטות', היא הפחד לאבד התקן קטן וקל שלא מחובר לשום דבר. מעבר לכך, אם אתם נוטים לשכוח איפה שמתם דברים, שיחה נכנסת יכולה להוביל להתמוטטות עצבים כי אין לכם זמן להוציא את הטלפון מהתיק ואתם לא מוצאים את האוזניה אותה שמתם באחד הכיסים.

עיצוב הקונספט של פדרו גומז, On Time Headset שמו, בא לפתור את הבעיה הזו על ידי מתן מקום בו ניתן לשים את אוזניית הבלוטות' גם כשאתם לא משתמשים בה, בלי לאבד מהמגניבות שלכם (ואוזניה שתלויה על שרשרת זה לא באמת מגניב). במקום שרשרת, יש כאן צמיד שמתפקד גם כתושבת.

הצמיד הזה, שיכול לתפקד גם כשעון, כולל אוזניה עם מסך מגע שניתנת להסרה וחיבור בקלות. אך גם אם תסירו את האוזניה, הפונקציונליות של הצמיד לא תיעלם, כיוון שיש לו מסך משני שמאפשר לכם לדעת מה השעה גם כשאתם מדברים בטלפון.

כיוון שלא מדובר במוצר בלתי אפשרי מבחינה טכנולוגית גם היום, ויש לו פוטנציאל מסחרי לא מבוטל, רוב הסיכויים הם שחברה כלשהי תתעניין בקונספט הזה ותנסה להפוך אותו במציאות. ואז, נוכל גם אנחנו – האנשים שמפחדים לאבד דברים, להשיג לעצמנו אוזניה אלחוטית לטלפון הסלולרי.

עונים לשיחה בזמן

צריכים מוצר שכזה, או מעדיפים אוזניה אלחוטית פשוטה ולא מתוחכמת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully