וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכתוב ברשת

דידי חנוך

10.3.2009 / 9:10

מעבד התמלילים המקוון Zoho Writer זוכה לגרסה חדשה, והוא כמתחרה ראוי לגוגל דוקס ו-Word. תוכנת השבוע

Zoho היא חברה אחריה אנחנו עוקבים כבר קרוב לשלוש שנים, מאז השיקה את חבילת התוכנות שלה למשרד מקוון. הם היו בתחום לפני כולם, ובילו את הזמן מאז ועד היום בהוספת תוכנות ושירותים חדשים ובשיפור השירותים הקיימים שלהם.

בשבוע שעבר השיקה החברה גרסה חדשה לגמרי של Writer, התחליף החינמי המקוון שלה למיקרוסופט וורד. הגרסה החדשה כוללת ממשק שנוצר "בהשראת" אופיס 2007, עם מה שהחברה מכנה "MenuTab" הגרסה שלה ל-Ribbon של אופיס 2007, המאפשרת לעבור בין קבוצות של פרטי תפריט. יש בגרסה החדשה גם תמיכה משופרת בעבודה עם מסמכים שונים במקביל, ואפשרות נוחה לעבור בזמן העבודה לשירותים אחרים של החברה - שמציעה כיום חבילת תוכנות משרדיות מסיבית עם תמיכה בכל מה שניתן לעשות באופיס.

כמה מהשיפורים אינם ייחודיים לגרסה החדשה של רייטר, והתבצעו במשך השנה האחרונה בצעדים קטנים. אחד החשובים מבין אלה הוא השיפור העצום בתמיכה בעבודה מימין לשמאל. באמצעות תפריט Quick Format, ניתן כעת לבחור האם המסמך אמור להיות מימין לשמאל או משמאל לימין. כך, התמיכה במסמכים בעברית בזוהו כיום היא תמיכה מלאה, שכוללת גם מילון עברי לבדיקת איות.

מכיוון שמדובר בתוכנה מקוונת, ניתן לצפות בתמיכה טובה בשירותים מקוונים, וזוהו עומדת בציפיות האלה באופן ראוי. ניתן לפרסם מסמכים ישירות לבלוגים בשירותים הבולטים (בלוגר, TypePad, וורדפרס, לייבג'ורנל) או לשתף אותם באמצעות שיתוף הקבצים המקוון של החברה. ניתן גם להזמין אנשים נוספים לצפות בכל מסמך או להצטרף כשותפי עריכה. בנוסף, ניתן להוסיף לקבל סקריפט שמאפשר להוסיף לבלוג או לאתר שלכם גישה למסמכים הציבוריים שלכם בזוהו. באמצעות הסקריפט יוצגו רק מסמכים שסימנתם ספציפית כציבוריים.

על מנת להתחיל לעבוד בזוהו ניתן ליצור חשבון באתר או להיכנס באמצעות שם משתמש בגוגל או ביאהו. אם היה לכם חשבון בעבר בזוהו, ניתן גם לשייך אותו לשם משתמש בגוגל או ביאהו. החברה אמרה בעבר שבכוונתה להוסיף גם אתרים נוספים לתוכנית הזאת. יש לזוהו גם אפליקציה לפייסבוק, כך שניתן לצפות במסמכים שלכם מתוך פייסבוק, לגשת לעריכתם, ולשתף אותם עם חברי פייסבוק שמתמשים גם הם בזוהו.

השירות של זוהו כולל גיגבייט של אחסון למסמכים שלכם. במידה ואתם זקוקים ליותר, ישמחו בחברה למכור לכם אחסון נוסף, החל מחמישה גיגה תמורת 3 דולרים לחודש. אבל השירות הבסיסי הוא חינם, וכולל את כל התכונות הבסיסיות להן תזדקקו.

  • עוד באותו נושא:
  • zoho

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully