וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק בטלויזיה

BLOBbox כוללת ממירים לטלוויזיה דיגיטלית, אפליקציות אינטרנט ואפשרות הורדה ישירה מביטורנט. והיא גאדג'ט היום

היופי של גאדג'טים מסויימים הוא ביכולת לקחת דברים שאנחנו מכירים ממקומות אחרים, ולשלב ביניהם בתוך אריזה נוחה. כי לא תמיד צריך חדשנות, לפעמים הנוחות מספיקה. וכזה הוא גם גאדג'ט היום שלנו – נוח.

מדובר בקופסה, TVBLOB Box שמה, שמטרתה היא להביא את הטלוויזיה שלכם לעידן האינטרנט והשיתוף המקוון, בלי לשכוח מהשורשים שלה. קודם כל, למכשיר שני ממירי DTT – שידורים דיגיטליים שאמורים להגיע אלינו בחודשים הקרובים. אך מעבר לכך, חיבור של הקופסה לרשת פותח בפניכם עולם של אפשרויות.

באמצעות הקופסה הזו תוכלו לבדוק את חשבון הג'ימייל, להתעדכן במה שקורה בפייסבוק, לראות סרטונים ביוטיוב ולשמוע פודקאסטים. תוכלו גם לגשת לאתרים אחרים, אבל אלה לא תמיד מותאמים לצפיה על המכשיר – בעיה זמנית במקרים רבים, כיוון שכל העסק מבוסס על פלטפורמת פיתוח פתוחה, ואנשים יכולים לפתח אפליקציות משלהם שיתאימו את האתרים והשירותים השונים למכשיר.

ואם זה לא מספיק, יש כאן גם תוכנה להורדת חומרים מביטורנט (160 גיגהבייט זכרון מובנה), אפשרות להזרים חומרים למחשב או לקופסה אחרת ויכולת לבצע שיחות וידאו בין המכשירים השונים. והמחיר? הוא לא מאוד גבוה – 307.5 אירו.

טלוויזיה 2.0?

מוכנים להכניס את פייסבוק ויוטיוב גם לטלוויזיה, או שמקומם במחשב ושם הם צריכים להישאר?

  • עוד באותו נושא:
  • קולנוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully