וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנג' מוציאה אתכם מהפורטל לאינטרנט

הפורטל הסלולרי של orange יכלול קישורים לאתרים חיצוניים; נקודות הגישה תאוחדנה ויתאפשר שימוש בתוכנות גם בחבילה הבסיסית

רשת הסלולר אורנג' תעדכן הערב את הפורטל האינטרנט הסלולרי שלה, ותחל לאפשר לכם גישה נוחה לאתרים חיצוניים באמצעות הממשק של הפורטל. הגישה תתאפשר על ידי הוספת לשונית אינטרנט שתופיע בדף הבית, ותציע להעביר אתכם לאתרים המותאמים לסלולר של אתרים כמו פייסבוק, יוטיוב, טוויטר ועוד. כמו כן, תתאפשר הגישה גם לאתרים ישראלים, ביניהם וואלה!, שהותאמו לתצוגה במכשירים סלולריים. ניתן יהיה לחפש אתרים על פי אינדקס, או על פי חיפוש תגיות.

מעבר לכך, מתווספת לפורטל גם שורת חיפוש במנוע החיפוש גוגל ואפשרות לבנות ספריית מועדפים אישית. הגישה לאפשרויות אלה תתאפשר באמצעות חבילת הגלישה הבסיסית, שעולה 23.90 ש"ח, וכוללת 1000 מגהבייט לגלישה בפורטל הסלולרי. מעכשיו תכלול החבילה גם 30 מגהבייט נוספים לגלישה באינטרנט החיצוני. כמו כן, תציע החברה גם חבילה שכוללת 150 מגהבייט לגלישה באינטרנט החיצוני ו-1000 מגהבייט בפורטל ב-46.90 ש"ח. כל מגהבייט נוסף מחוץ לפורטל יעלה חצי שקל.

בשיחה עם וואלה!TECH אמר ארז פז, סמנכ"ל השיווק של orange, כי החבילות החדשות הן הקדמה למהלך שיקרה בעוד מספר שבועות, בו תאוחדנה כל נקודות הגישה השונות לתוך נקודה אחת. כך, 30 המגבייטים של החבילה הבסיסית יוכלו לשמש אתכם גם לגישה אל תוכנות צד שלישי, אליהן ניתן היה להתחבר עד כה רק באמצעות נקודת גישה של חבילות דאטה.

  • עוד באותו נושא:
  • אורנג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully