וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הגאדג'טים השבועי

13.3.2009 / 2:32

חמישה התמודדו השבוע על אהבתכם. גיטרה, קופסת תרופות, צמיד, קופסת טלויזיה ושלט חדשני. מה הוא גאדג'ט השבוע?

בראשון ניגנו

הגיטרה האמיתית שאפשר לשחק איתה בגיטר הירו ורוק באנד היתה דוגמה קלאסית לפער בין ההצבעות למגיבים. רוב המצביעים הבינו שהיא מגניבה, בעוד רבים מהמגיבים ראו "גיטרה" ו"רוק באנד" ולא קראו מילה מעבר לכך. יש סיבה למה בצירוף המילים "קרוא וכתוב", המילה הראשונה קשורה לקריאה. בכל מקרה, 748 מצביעים. 67 אחוזי תמיכה.

בשני הזכרנו

קופסת התרופות שדואגת להזכיר לכם מה לקחתם ומה צריך לזכור לא הצליחה לעורר הרבה עניין. זה הגיוני, כי לא מדובר במוצר סקסי במיוחד. אבל מי שהצביע ראה את הערך במוצר הדי חשוב הזה. 85 אחוזי תמיכה מקרב 411 מצביעים.

בשלישי לא איבדנו

לפעמים יש אצלנו מגיבים שמתנגדים אוטומטית לקונספטים, ורוצים רק מוצרים "אמיתיים". אבל כשיש קונספט מגניב, ההצבעות תומכות בו פעם אחר פעם. זה היה המצב גם עם הצמיד ששומר על אזניית הבלוטות'. ולמגיב מספר 13 נסביר שאם הוא פוחד מטכנולוגיה, אנחנו בטוחים שיש לכך טיפול. עם 81 אחוזי תמיכה מקרב 817 מצביעים, זה גאדג'ט השבוע.

ברביעי צפינו

עוד לא נמאס מקופסאות שאמורות להביא את האינטרנט לטלויזיה? תעשיית הבידור מקווה נואשות שלא, כי המון משאבים מופנים לעניין הזה. ולפי ההצבעות לקופסה שמביאה ביטורנט ופייסבוק לסלון, המשאבים האלה אולי לא מבוזבזים. 76 אחוז מבין 632 גולשים היו בעד.

בחמישי שלטנו

הבקר שנכנס לאוזן ושולט בכל מיני מכשירים באמצעות תנועות של הפנים הוא חדשני ומעניין, אבל בעבור מגיבינו היקרים הוא היה בעיקר פלטפורמה להומור. זה בסדר. תצחקו. עוד חמש שנים, כשתעבירו ערוץ בטלויזיה במצמוץ, נראה מי יצחק אחרון, אתם או קזוהירו טניגוצ'י. 63 אחוז מבין 639 מצביעים היו בעד.

  • עוד באותו נושא:
  • mimi switch

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully