וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוח הזמנים של סימביאן

דידי

13.3.2009 / 3:46

מכשירים ראשונים עם מערכת ההפעלה הפתוחה של נוקיה יוכלו לצאת לשוק לקראת סוף השנה הנוכחית, לפי הודעה בבלוג הרשמי

הבלוג הרשמי של מוסד סימביאן, ארגון הקוד הפתוח שעובד על מערכת ההפעלה העתידית של נוקיה - וכל יצרנית אחרת שתבחר להשתמש בו - מודיע היום על לו"ז מתוכנן לשחרור הגרסאות הראשונות של מערכת ההפעלה.

Symbian^2, הגרסה הראשונה של מערכת ההפעלה, שהיא המשך ישיר של מערכת ההפעלה של מכשירים כמו נוקיה 5800, צפויה להגיע לשלב של פונקציונליות מלאה באמצע השנה, ולהיות סגורה בסוף השנה. פירוש הדבר הוא שמכשירים עם מערכת ההפעלה - כמו idou של סוני אריקסון - צפויים לצאת באותה התקופה בערך.

שתי הגרסאות הבאות של מערכת ההפעלה צפויות להיות מוכנות בהפרשים של חצי שנה. כך, Symbian^3 תגיע לפונקציונליות מלאה בסוף השנה, ותהיה מוכנה להיכלל במכשירים באמצע השנה הבאה.

לדברי החברה, התכונות של Symbian^2 כמעט וסגורות בשלב זה, אך יש אפשרות להוסיף יכולות עד סוף השלב הנוכחי. חצי השנה הבאה מוקדשת ליציבות, בדיקות ותיקון באגים. סימביאן תמשיך לעבוד על כל גרסה במשך 12 חודשים משלב סגירתה, על מנת לתקן באגים, אבל הפוקוס עובר בכל פעם לגרסה הבאה.

בעוד Symbian^2 כמעט סגורה, Symbian^3 עדיין מתפתחת - אם כי רוב התכונות שלה כבר מוסכמות - בעוד Symbian^4 עדיין פתוחה מאד לדיון בקרב המפתחים.

  • עוד באותו נושא:
  • סימביאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully