וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפוח לא בשל

החלטות עיצוביות מוזרות והנדסת אנוש גרועה הופכות את השאפל החדש של אפל לגאדג'ט הגרוע של השבוע

בדרך כלל, המוצרים שמגיעים למדור הגאדג'ט הגרוע של השבוע הם דוגמה למה שקורה כשחברות קטנות רוצות להשיק מוצר מהפכני אבל לא באמת חושבות על כל הפרטים הקטנים. השבוע המצב שונה, הגאדג'ט הגרוע של השבוע מגיע מחברה גדולה שבדרך כלל זוכה להרבה מאוד שבחים על מוצריה.

הגרסה החדשה של אייפוד שאפל היא, איך לומר, רעיון נוראי. נתחיל מהסיפור של הגודל: זהו האייפוד הקטן ביותר אי פעם, הזעי ביותר מאז ומעולם, הפצפון בעולם. בקיצור, ממש קטן. הבעיה היא שאפל היא החברה היחידה, בערך, שנמצאת בתחרות הזה – הגענו לשלב בו הנגנים הקטנים מספיק קטנים כדי שלא יהיה לנו אכפת אם הם "הכי" בעולם או לא. מה שאנחנו רוצים זו נוחות.

ונוחות אין כאן. ההחלטה לשים מקשי שליטה על הכבל של האוזנייה הימנית ולא, נגיד, על מתאם חיצוני, גורמת לכך שתצטרכו להשתמש אך ורק באוזניות של אפל (לא האוזניות האיכותיות ביותר בעולם), ואם אלה מתקלקלות – הנגן שלכם לא יעבוד עד שלא תקנו אוזניות אפל חדשות. מעבר לכך, המיקום הנוכחי של המקשים לא נוח לשמאליים, ועל פי הדיווחים גם תפס החגורה קטן מכדי שיוכל להיות יעיל. וכך, השאפל החדש – 79$ מחירו, הוא הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

סומכים על אפל?

מתלהבים מהשאפל החדש, או שגם אתם לא מבינים מה טוב בו?

  • עוד באותו נושא:
  • גגשש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully