וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעון ארוחת הבוקר

דידי חנוך

16.3.2009 / 2:40

היו שעונים מעוררים רבים במדור גאדג'ט היום, אבל זה שמכין טוסט, קפה ומיץ הוא המוצלח מכולם

שעונים הם סוג של מוצר שנוטה להופיע בגאדג'ט היום ובגרוע של השבוע בתדירות לא מועטה. זה כנראה נובע מהייאוש של תעשיית השעונים, שהיא אחת התעשיות הרבות שספגו מהלומה קשה מהטלפונים הסלולריים. רבים מאיתנו משתמשים בסלולרי כדי לדעת מה השעה וכדי להתעורר בבוקר. זה פשוט נוח.

אז כדי לזכות בתשומת לב כלשהי, צריכים היצרנים לחדש. לפעמים זה מביא לזוועות כמו השעונים של טוקיו פלאש שצריך דוקטורט כדי לקרוא והשעון המעורר עם הבלנדר שעושה רעש שיגרום לכם לרצות למות. ולפעמים זה מביא להברקות כמו גאדג'ט היום שלנו להיום, שהוא אמנם עדיין קונספט, אבל קונספט מגניב ביותר.

מדובר בשעון מעורר שדורש מעט עבודת הכנה לפני ההליכה לישון. צריך להוסיף לו מים, קפסולת קפה ואבקת מיץ ופרוסת לחם. אבל התוצאה היא שבבוא השעה היעודה, הוא מוזג מיץ תפוזים, וקפה ומוציא טוסט. זה פיתוח משמח של מוצר שהיה במדור בעבר, שמעיר באמצעות ריחות. זה לא ריח של ארוחת בוקר, זה הדבר האמיתי.

הבעיה הקשה ביותר כאן היא המילים "אבקת מיץ". אלה מילים שחשבנו שהותרנו מאחור בשנות השמונים, וודאי שלא היינו מצפים להיתקל בהן בגאדג'ט צרפתי. צרפתי! זה כמעט ומספיק כדי לגרום לנו לשים את המוצר הזה בגרוע של השבוע! אבל מצד שני, אפשר תמיד לשתות קפה עם טוסט, לא לשים אבקה ולהנות מלגימת מים על הבוקר לצד הקפה.

וכמובן, ניתן לקוות שהיצרן החרוץ שייקח עליו את הפיכת הקונספט הזה למוצר יוסיף מסחטה במקום האבקה, וייצר לנו מיץ סחוט טרי. אז, מדובר יהיה בגאדג'ט קרוב למושלם שעשוי לשפר את חיינו באמת.

רעבים בבוקר?

ומה אתם אומרים? שעון מעורר שמכין ארוחת בוקר במקום להרעיש נראה לכם מוצלח?

  • עוד באותו נושא:
  • שעונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully