וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשב על הזרוע

דידי חנוך

17.3.2009 / 2:16

תמיד רציתם לענוד מחשב? מחשב עמיד עם מסך מגע, GPSוקישוריות אלחוטית? יומכם הגיע, והוא גם יומו של הגאדג'ט

במשחקים, סרטים וסדרות הופיע פעמים רבות המחשב שניתן לענוד על פרק היד. עם ממשק מגע, ופונקציונליות של מחשב לכל דבר. חבר אמיתי לעת צרה. ובכן, חברת Parvus רוצה לומר לכם שהחזון הזה הופך למציאות, או לפחות מתקרב.

יש לנו כאן מחשב שנקשר לזרוע ברצועות, וכולל את התכונות הבאות: לינוקס, מעבד 416 מה"צ (לא משהו שיריץ לכם משחקים, אבל סבבה למכשיר שתכונותיו תפורות בהתאם), כרטיס קול ומיקרופון, קישוריות בלוטות' ווייפיי - עם קישוריות סלולרית אופציונלית - מסך מגע שניתן לראות את התצוגה שלו ביום וגם בלילה, חיבור USB זכר ונקבה, עמידות בפני זעזועים, קור עד מינוס 20 מעלות חום עד 60 מעלות, GPS ומצפן.

כפי שניתן לנחש מהתכונות - ומהעובדה שהדבר הזה שוקל כמעט 800 גרם - לא מדובר כאן במוצר לצרכן הפרטי. זה כלי לחיילים, אנשי צוותי חילוץ ורשויות הביטחון. אבל זה שהוא לא מיועד עבורנו לא הופך אותו לפחות מגניב.

למעשה, אנחנו בהחלט מצפים לראות תוכן שיווקי של הדבר הזה בסרט בעתיד הקרוב. לפחות, אנחנו מקווים לראות את זה. כי כאמור, זה מגניב. מכיוון שממש לא מדובר במוצר צרכני, לא מצוין מחיר באתר, אבל מצאנו ברשת חנות אחת שמוכרת אותו ב-8000 דולרים. סתם, שתדעו, למקרה שאתם מתכננים להקים צבא פרטי בעתיד הקרוב.

מוכנים לקרב?

ומה אתם אומרים? המוצר שנותן משמעות חדשה למושג "מחשב נישא" מגניב בעיניכם?

  • עוד באותו נושא:
  • zypad
  • מחשבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully