וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך פותחים את זה?

דידי חנוך

17.3.2009 / 10:27

תוהים איזו תוכנה חינמית תפתח את הקובץ שהורדתם? OpenWith.Org תענה על השאלה, והיא תוכנת השבוע

המעבר לעבודה עם תוכנות חוקיות בלבד קשה בעבור חלקנו. סטטיסטיקות מראות שאחוז גבוה מאד מהישראלים משתמשים במערכת הפעלה פירטית, ובלא מעט תוכנות פירטיות. תוכנת השבוע שלנו לא תעזור לכם עם מערכת ההפעלה, אבל כן תסייע לכם להתקדם לתחליפים חוקיים וחינמיים לכל מיני תוכנות פירטיות שמותקנות אצלכם במחשב.

אוכלוסיה נוספת שעשויה להסתייע מאד בתוכנה היא קרובים וחברים מבוגרים או סתם לא מאד מיומנים בשימוש במחשב. אלה שמתקשרים אלינו ושואלים: "קיבלתי במייל קובץ, מה אני עושה איתו?"

להם ולכם, יש תשובה קצת יותר קבועה מ"תעברו על מדור 'תוכנות' בוואלה! TECH ותחפשו". הכירו את OpenWith.Org, תוכנה שהיא בעצם הרחבה למחשב של האתר שכתובתו כשמה.

לאחר התקנת התוכנה, נוספת לתפריט ההקלקה הימנית על העכבר אפשרות נוספת: "?OpenWith.Org - How Do I Open This". לאחר שתבחרו בה, יופיע לכם מסך ובו שתיים שלוש תוכנות חוקיות וחינמיות אפשריות לפתיחת הקובץ. במסך גם ייאמר לכם האם התוכנות מותקנות אצלכם במחשב, ואם לא, יסופק קישור להורדתן. הקישור הוא קישור ישיר. הוא לא לוקח אתכם לאתר, כי אם מתחיל את תהליך ההורדה.

המאגר של OWO לא נרחב כמו זה באתרים כמו FileXT.com, אבל זה לא בהכרח דבר רע. בקבצים אזוטריים יותר כמו NZB או LRF, תקבלו קישור לחיפוש בגוגל, לייב ויאהו!. אבל בקבצים נפוצים יותר נוח שאין הרבה אפשרויות. במיוחד לקהל המתקשים שהזכרתי.

OpenWith.Org היא לא תוכנה למשתמשים מתקדמים. את כל מה שהיא עושה תוכלו לעשות לבד עם 3 דקות ודפדפן. אבל היא נוחה מאד למשתמשים שפחות מצויים ברזי המחשב. וכיאות לתוכנה שכל מטרתה היא להביא לכם חלופות חינמיות, גם היא חינמית לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully