וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס הביקור החברתי

דידי חנוך

18.3.2009 / 12:25

חברת Card Book הישראלית משיקה כרטיס ביקור אלקטרוני בסלולר, אבל הכרטיס הוא קצה הקרחון של תוכניותיה

Card Book הוא מוצר ישראלי חדש שמציע חלופה אלקטרונית סלולרית לכרטיס הביקור המוכר. בגרסאתו הבסיסית, הכרטיס האלקטרוני של קארד בוק הוא בעצם כתובת אינטרנטית, שמובילה לאתר בו לצפות במחשב או בסלולרי בעל יכולות אינטרנט, ואשר כולל מידע בנוגע לאדם ולחברה, פרטי קשר ותמונה.

הגרסה הבסיסית, "כרטיס ארד" היא חינמית, ופתוחה להרשמה. גרסאות נוספות, "כסף" ו"זהב" מאפשרות לעסקים להוסיף תמונות נוספות וסרטונים תדמיתיים. המדיה העשירה היא הייחוד של המוצר של Card Book, לעומת מוצרים מתחרים שמאפשרים בדרך כלל רק העברת מידע ליצירת קשר. לא נמסר מה יהיה מחירם של הכרטיסים בעלי הוידאו.

את המידע שמוצג בכרטיס הביקור לא ניתן לשמור אוטומטית לאנשי הקשר של הסלולר, אך לדברי מנכ"ל החברה זאב קלנג לא מדובר בבאג כי אם בפיצ'ר. כרטיס הביקור האלקטרוני הוא רק השלב הראשון בתוכניות החברה, שרוצה להפוך את "אנשי הקשר" לפתיח לרשת חברתית סלולרית עסקית. בעתיד, ניתן יהיה להעלות את ספר הכתובות הסלולרי לרשת, ולעבוד בענן, והקשרים החברתיים בין משתמשים שהחליפו כרטיסי ביקור יוכלו לשמש כבסיס לרשת העתידית.

קלנג מצביע גם על יתרונות נוספים של כרטיסי ביקור אלקטרוניים, שלדבריו מתאימים במיוחד לזמן המיתון, מכיוון שהכרטיס הבסיסי הוא חינמי וחוסך עלויות הדפסה ועיצוב. בנוסף, הכרטיס האלקטרוני הוא מוצר ירוק, שכן אין צורך להדפיס נייר. הוא גם לא מתכלה, כך שהוא פותר את הבעיה המוכרת בכנסים וארועים דומים של "נגמרו לי כרטיסי הביקור".

  • עוד באותו נושא:
  • card book

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully