וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל מוזיקלי

דידי חנוך

19.3.2009 / 2:43

iHoop הוא סל מבית ספולדינג. אבל הוא גם רמקול לאייפוד או לכל נגן מוזיקה אחר. לנגן בכדורסל? רק בגאדג'ט היום

כדורסל ומוזיקה מחוברים כבר מזמן, בדרכים שונות. כששמרנים רוצים להתלונן על מצב הכדורסל כיום, הם מתלוננים על "תרבות ההיפ הופ", והשמעת מוזיקה בזמן משחק היא דבר טבעי מאד.

לכן מפתיעה אותנו הטענה של מספר אתרים שאין בשוק מוצר כמו גאדג'ט היום שלנו: Spalding iHoop. מדובר בסל לחצר האחורית, מבית חברת ספולדינג המוכרת, שכולל בבסיס רמקול וחיבור לאייפוד או לנגן מוזיקה אחר. בעוד האייפוד זוכה לחיבור הספציפי שלו - ולכן המכשיר מתנאה בתווית "Made For iPod", הרי שניתן לחבר כל נגן באמצעות חיבור האזניות. הנגן עצמו יושב בתוך תיבה מוגנת בבסיס הסל, שם גם נמצאים החיבורים. כרגיל במקרים כאלה, בעלי האייפוד זוכים למוצר שמותאם יותר לנגן שלהם - זה כוחו של נתח שוק - ובאייפוד ניתן לשלוט גם מהכפתורים החיצוניים שבבסיס.

iHoop כולל שלושה רמקולים וחמישה סאבוופרים בבסיס. הסל עצמו הוא סל במימדי NBA, עם קרש בגודל 54 אינץ'. באתר המוצר כתוב שהוא יושק "בקרוב", אך אין עדיין תאריך השקה. וחסר גם המרכיב החשוב ביותר: המחיר. סל מקביל של ספולדינג ללא רמקול נמכר באמזון במחיר של 333 דולרים. ניתן לקוות שהוספת הרמקול לא תקפיץ את המחיר יותר מדי.

מוכנים לקלוע?

ומה אתם אומרים? מוכנים לקצת מוזיקה בזמן המשחק?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully