וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הגאדג'טים השבועי

20.3.2009 / 4:28

שעונים מעוררים, פאנל סולרי, סל מוזיקלי ומחשב לביש לשימוש צבאי. מה הוא גאדג'ט השבוע? התשובה מחכה לכם בפנים

בראשון חיממנו

הפאנל הסולרי של חברת וורנדה אמנם יקר, ואין כמעט פרטים בנוגע ליכולותיו. אבל בשבוע לא חזק יחסית בעולם הגאדג'טים, לא מנע ממנו לתפוס את המקום הראשון בשתי ידיים ולא להרפות. עם 84 אחוזי תמיכה מ-624 מצביעים, זה גאדג'ט השבוע.

בשני אכלנו

השעון המעורר שמכין טוסט ושתיה היה קרוב מאד לזכיה, ובכל מקרה זכה לתגובות ועניין. כמה מהגולשים לא הבינו את ההתייחסות לצרפתים בטקסט. כוונתנו היתה שמהצרפתים אנחנו מצפים ליותר בצד הקולינארי, ולא למיץ מאבקה. 655 הצביעו, מתוכם 79 אחוז תמכו.

בשלישי נלחמנו

המחשב הנישא על הזרוע שהופיע ביום שלישי הוא אמנם מסורבל, וקצת חלש, אבל בעינינו הוא ממש מרשים. לא כולכם הסכמתם. המוצר זכה לתגובות מעורבות מאד, ולאחוזי תמיכה לא מרשימים. למגיבים שהשוו אותו לאייפון, נציע להפיל את האייפון על בטון. אל תאשימו אותנו כשהוא יישבר. המחשב הזה היה ממשיך לעבוד. 63 אחוזי תמיכה מקרב 627 מצביעים.

ברביעי שוב התעוררנו

השעון המעורר הקולי שיכול להדליק את הטלויזיה לא הצליח לעורר עניין רב. רוב המצביעים היו בעדו, אבל הם היו מעטים. בקרב הסמוי בין העורך לסגנו, נרשם ניצחון ברור לעורך, שכן השעון הקולינרי זכה למספר הצבעות כפול מזה שהוא אמנם מוצר אמיתי, אבל לא כזה מגניב. 79 אחוז היו בעדו, אבל רק מתוך 380 מצביעים.

בחמישי קלענו

הסל עם הרמקול של יום חמישי היה אחד הגאדג'טים הפחות מלהיבים של התקופה האחרונה, אם נשפוט לפי ההצבעות. הוא פשוט לא הצליח לעורר עניין. וגם מי שהתעניין לא נפל. רק 66 אחוז תומכים מבין 321 מצביעים בלבד. לא משהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully