וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון וסלקום בתוכניות חובקות עולם

פלאפון וסלקום משיקות תוכניות שיחות בסלולרי מחו"ל; המחירים עדיין גבוהים משמעותית מאלה של שיחות מקומיות

חברות הסלולר פלאפון וסלקום השיקו תוכניות חדשות שמטרתן להוריד את מחירי השיחות מחו"ל לישראל עבור אנשים שמשתמשים בקו הישראלי שלהם גם מחוץ לארץ. התוכניות כוללות רק דקות שיחה קולית, ולא שימוש בדאטה.

תוכנית של פלאפון – Global Pass שמה, עולה 9.90 ¤ בחודש כשמדובר ביעדים של אירופה וצפון אמריקה, ו-19.90 ¤ בחודש במסלול רחב יותר שכולל גם את כל שאר המדינות, חוץ מהאמירויות, כוויית ותימן. ההצטרפות לתוכנית היא לשנה. Global Pass מאפשר לכם להוציא שיחות במחיר של 59 אגורות לדקה, בתוספת תשלום של 4 שקלים לשיחה, כשמשך מירבי של שיחה המכוסה בתוכנית הוא 15 דקות. מחיר שיחות נכנסות לא משתנה.

בסלקום תוכנית השיחות מחו"ל בנוי ה בצורה של שלוש חבילות של דקות, כשהיא מכסה גם את מחיר השיחות היוצאות וגם של אלה הנכנסות. ב-95 שקלים תוכלו לקבל חבילה של 30 דקות לשיחות נכנסות ו-30 לאלה היוצאות, ב-139 ¤ יוצעו לכם 45 דקות לכל אחד מחלקי החבילה וב-180 ¤ יהיו אלה 60 דקות. שלוש המדינות היחידות בהן לא תוכלו להשתמש במבצע הן הודו, נפאל ובורונדי.

מחירים של שיחות ה-Roaming, בהן משתמש הצרכן ברשת מקומית לה הסכם עם הרשת במדינתו, הנם עדיין גבוהים משמעותית משיחות מקומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully