וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיראטים מציעים אנונימיות ברשת

אנשי אתר הטורנטים Pirate Bay הכריזו על שירות חדש שיאפשר לכם לגלוש, ולהוריד, באנונימיות

חבורת הפיראטים השוודיים The Pirate Bay – קבוצת אנשים שמפעילים את אחד מאתרי הטורנטים הפופולאריים בעולם, לא עוצרים לנוח גם כשהמערכה המשפטית סביבם נמצאת עדיין בידי שופט. הלילה הם הכריזו על השקת שירות VPN חדש, ipredator שמו, שנועד לספק לכם אנונימיות ברשת.

אנשים רבים שלא רוצים להיחשף במהלך הגלישה שלהם, במיוחד אם זו כוללת הורדות של תוכנות לא חוקיות, משתמשים בשירותי VPN, המנתבים את התעבורה שלהם דרך שרתי משנה עם כתובת IP משלהם, כך שכתובת ה-IP האמיתית שלהם (המהווה את הדרך הקלה ביותר לזיהוי גולש) לא נחשפת. הבעיה היא שרבים משירותי ה-VPN נתונים ללחצים משפטיים למסור את הכתובות האמיתיות, וחלקם אף נכנעים לדרישות האלה.

היתרון של ipredator הוא באידיאולוגיה של מפעיליו, שלא ממהרים להיכנע לדרישות של גופים גדולים גם אם זה אומר הליכה לבית משפט. מחירו של השירות יהיה כ-5 אירו כשזה יושק (בינתיים הוא נמצא בגרסת בטא סגורה), ואנשי Pirate bay מקווים כי מועד ההשקה יהיה לפני ה-1 באפריל.

חשיבות היום הזה עבור מפעילי השירות השוודיים היא בכך שביום הזה נכנס לתוקפו חוק שוודי בשם IPRED, שנותן לבעלי זכויות יותר מרחב תמרון כשהם רוצים להשיג את פרטי המשתפים. עם זאת, השירות יינתן לגולשים בכל רחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • the pirate bay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully