וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעלות ה-USB

דידי חנוך

25.3.2009 / 3:12

גאדג'ט היום שלנו הוא מפצל USB, והוא גם די מכוער. אבל הוא שימושי מאד, זול מאד, ויאמר לכם מה הטמפרטורה.

האם בשנת 2009 עדיין יכול מפצל USB להיות גאדג'ט היום? זאת השאלה שנבחן היום במדור בעזרת רוטה רוטה, מפצל ה-USB מבית בראנדו.

נתחיל בתכונות הבסיסיות של המוצר. זה מפצח USB עם שלושה שקעים שכולם מסתובבים 90 מעלות כך שגם אם מוצר ה-USB שתרצו לחבר אליהם הוא די מסיבי, עדיין תוכלו להשתמש בכל שלושת התקעים. זה לא טריוויאלי, אבל ראינו מוצרים דומים בעבר, גם כאן במדור.

בנוסף, זה קורא כרטיסים, שעובד עם רוב פורמטי כרטיסי הזיכרון, כולל כל משפחת SD בגדליה השונים, וכרטיסי הזיכרון השונים של סוני. גם זה נחמד, ואם המחשב שלכם הוא שולחני, יש סיכוי סביר שאתם זקוקים למתאם כלשהו. אבל מתאמים אפשר להשיג בשקל וחצי.

החיבור של Rota-Rota הוא USB 2.0, וזה מועיל מכיוון שיש יותר מדי מפצלי USB בשוק שעדיין עובדים רק עם 1.1, ומספקים קצב העברת נתונים מדכא באיטיותו. אבל שוב, לא מדהים.

מה ששם את המכשיר במדור הוא מד הטמפרטורה הכלול בו שמציג את המידע בשני שעונים שונים, אחד לצלזיוס ושני לפרנהייט. זה לא מאד שימושי, בניגוד לכל שאר תכונות המכשיר. אבל זה די מגניב. ובשילוב עם שאר התכונות, והעובדה שהמוצר הזה עולה 15 דולרים, מדובר במוצר שאשכרה היינו שוקלים לקנות. אין הרבה כאלה במדור.

חם לכם?

ומה אתם אומרים? האם המוצר הזה שימושי, מגניב וזול מספיק כדי להיות במדור, או שפשוט אסור למפצלי USB להופיע כאן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully