וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

שבוע נוסטלגיה בוידאודרום, עם פרקים חדשים של סדרות ותיקות כמו זלדה, וולפנשטיין ו-Broken Sword

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!TECH. ובכל שבוע אנחנו מכריחים אותם לבזבז אלפי שקלים על ניסיונות להוציא בובות מהמכונות האלה עם הזרוע שלא תמיד נסגרת כמו שצריך. אלה שמוציאים את הבובות הכי מגניבות, זוכים להצטרף לוידאודרום.

Broken Sword

מגיע לפלטפורמות: נינטנדו Wii, נינטנדו DS

תאריך השקה: 24 במרץ

ז'אנר: קווסט

הערות: אחד הקווסטים המצליחים ביותר של אמצע שנות ה-90 חוזר. Broken Sword הראשון היה יפהפה, מרתק ומגניב באופן כללי. ועכשיו הוא חוזר, ל-Wii ול-DS, עם גרפיקה משופרת (עברו 13 שנים, אחרי הכל) ופאזלים חדשים לגמרי עבור שתי הגרסאות.

Zelda: Spirit Tracks

מגיע לפלטפורמות: נינטנדו DS

תאריך השקה: 2009

ז'אנר: תפקידים

הערות: אין לנו פרטים על המשחק החדש בסדרת זלדה, באמת שאין. כל מה שאנחנו יודעים זה שהוא הוכרז לפני מספר ימים בכנס המפתחים GDC, ושהוא יגיע לקונסולת נינטנדו DS השנה. מעבר לכך, תצטרכו לראות בעצמכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

Ninja Gaiden Sigma 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3

תאריך השקה: סתיו 2009

ז'אנר: פעולה

הערות: נינג'ה גאידן – סדרת משחקי הנינג'ות המפורסמת, תמיד מגיעה באיחור לפלייסטיישן 3. ככה זה, כשיש למפתחים הסכם ראשוניות עם מיקרוסופט. אבל תקופת ההמתנה של חובבי הנינג'ות עומדת להסתיים בעוד מספר חודשים, כשגרסת ה-PS3 של המשחק – Ninja Gaiden Sigma 2, תגיע לפלייסטיישן 3 עם מספר שיפורים.

Wolfenstein

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: יוני 2009

ז'אנר: פעולה

הערות: הו, זומבים נאצים. אי אפשר בלעדיהם, אבל גם איתם קשה. הם תמיד מנסים לטרוף מישהו כדי לקדם את תוכניותיו של היטלר, וזה מעיק. למזלנו, יש לנו גיבור העשוי ללא חת – ב.ג' בלזקוביץ, שמוכן תמיד להסתנן לבסיס האויב ולהרוג את הזומבים ואפילו את היטלר בחליפה רובוטית.

Ready 2 Rumble: Revolution

מגיע לפלטפורמות: נינטנדו Wii

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: מכות

הערות: דמיינתם פעם קריקטורות הולכות מכות? כי זה בדיוק מה שקורה ב-Ready 2 Rumble: Revolution – משחק אגרוף סאטירי בכיכובו של האיש והאגדה, דייוויד האסלהוף (כוכב ענק בגרמניה, משום מה). רק שכאן האסלהוף לא שר, אלא הולך מכות באמצעות בקר קונסולת הווי שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully