וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות נשיונל גאוגרפיק

דידי חנוך

30.3.2009 / 2:58

תמיד רציתם להפיק סרטון של צמח פורח שמורכב מהמון תמונות שונות על רצף זמן? עכשיו אתם יכולים, עם גאדג'ט היום

ערוץ נשיונל גאוגרפיק הוא ערוץ בעייתי, מכיוון שזה הערוץ עם הסיכוי הגבוה ביותר לתקריב של ג'וק. אבל זה גם הערוץ שבו סביר ביותר לראות את אחד הסרטונים המרהיבים בהם ניצן הופך לצמח, או כל וידאו אחר שדורש צילום על רצף זמן. מגוון הסרטונים מסוג זה נרחב מאד, אבל עד כה היה מוגבל מכיוון שהציוד הנדרש היה יקר ומקצועי.

חברת Hammacher Schlemmer מציעה מוצר למי שרוצה להיות נשיונל גאוגרפיק פרטי. מדובר במצלמת סטילס שניתן לתקוע בקרקע על מוט, ולכוון אותה למטרה מסוימת במרחק של החל מחצי מטר. כרטיס הזיכרון שבמצלמה מסוגל לאגור עד 2 גיגה, כלומר עד 1800 תצלומים. והמצלמה עובדת 4 חודשים - בקצב של תמונה לשעה - עם 4 סוללות AA. התוצר הוא קובץ AVI ברזולוציה של 1280x1024 פיקסלים, אותו תוכלו להעלות לאתר שיתוף הסרטים הקרוב למקום מגוריכם.

זה בהחלט לא מוצר לכולם - זה אפילו לא מוצר לרובם - אבל זה מוצר שמאפשר לעשות באופן אוטומטי ונוח דברים שעד כה דרשו סבלנות אין קץ או ציוד מקצועי יקר. המצלמה עמידה בפני מזג האוויר. ויותר ממה שהמצלמה עצמה מגניבה, המחשבה על סרטונים יצירתיים שאנשים יעשו איתה ואשר יופיעו באתרים השונים היא גורם המשיכה האמיתי.

מצלמת רצף הזמן של Hammacher Schlemer אינה זולה - אם כי זולה בהרבה מציוד מקצועי. היא עולה 160 דולרים, וניתן להזמין אותה כבר עכשיו.

רוצים לצלם?

ומה אתכם, רוצים להפיק סרטוני סטילס ברצף זמן, או לראות מה אחרים יעשו במצלמה הזאת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully