וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקייפ מגיעה לאייפון

התוכנה הפופולרית Skype תושק מחר למכשירי האייפון והאייפוד טאץ' של אפל בגרסה מוגבלת שתאפשר לבצע שיחות רק באמצעות חיבור Wifi

סקייפ מגיעה לאייפון ביום שלישי הקרוב, זאת לאחר שהוכרזה בתערוכת CES בינואר. התוכנה, שתהיה זמינה להורדה מחנות התוכנות של אפל, תהיה זמינה גם עבור מכשירי ה-iPod Touch, המשתמשים במערכת ההפעלה של האייפון. במכשירי הטאץ' תצטרכו אוזניות תואמות עם מיקרופון מובנה כדי ליהנות מהיכולות הקוליות של התוכנה.

כדי לקבל את האישור של אפל, נדרשה סקייפ לבטל חלק מהשימושיות של התוכנה. כך, למשל, לא תוכלו להשתמש בתוכנה כדי לשוחח עם חבריכם באמצעות חיבור אינטרנט סלולרי, אלא רק דרך חיבור לרשתות אינטרנט אלחוטי הקרויות WiFi. בזמן בו אתם מחוברים לרשת אינטרנט סלולרית, תוכלו רק לשוחח עם חבריכם בתוכנה בצ'ט טקסטואלי. כמו כן, אין בגרסה הזו אפשרות לשלוח הודעות SMS ולהעביר קבצים.

יחד עם זאת, סקייפ לאייפון יכולה להשתמש בספר הטלפונים של המכשיר עבור שירותים כמו SkypeOut המאפשר לכם להתקשר לקווים פיזיים במחירים נמוכים למדי (בהנחה ואתם מחוברים ל-WiFi) ולקבל הזמנות לשיחות ועידה. זאת בזמן שתוכנות צד שלישי שמשתמשות ברשת, דוגמת Fring הישראלית, מאפשרות לכם להשתמש בכל האפשרויות של Skype בלי מגבלות.

סקייפ – שנרכשה ב-2005 על ידי Ebay, היא אחת מרשתות הטלפוניה האינטרנטיות הותיקות והמצליחות ביותר. מעבר לשיחות חינמיות בין מנויים דרך רשת האינטרנט, מציעה החברה גם את השירותים SkypeOut (הוצאת שיחות למספרים קוויים) ו-SkypeIn (קבלת מספר קווי במדינה הרצויה אליו ניתן להתקשר כאל כל מספר טלפון רגיל. חוץ מתוכנות ל-PC ומק, קיימות היום גרסאות של סקייפ גם עבור רוב מערכות ההפעלה של מכשירים ניידים. עם השקתו של N97 מבית נוקיה, תכלל בחבילת התוכנות של המכשיר גרסת סקייפ רשמית.

  • עוד באותו נושא:
  • סקייפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully