וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספר של פוקסיט

דידי חנוך

31.3.2009 / 2:36

החברה שהתפרסמה בזכות תוכנה לקריאת PDF משיקה ספר אלקטרוני בפורמט PDF. כן, זה גאדג'ט היום שלנו

פוקסיט היא חברה שאנחנו מחבבים מאד כאן בוואלה! TECH. כתבנו כאן בעבר על Foxit Reader, התוכנה החינמית של החברה שמתחרה ישירות באדובי רידר בזכות העובדה שהיא עובדת הרבה, הרבה, הרבה יותר מהר.

עכשיו מנסים בפוקסיט להביא את אותה מומחיות בתחום קובצי ה-PDF לעולם המקראות האלקטרוניות, עם מוצר חדש בשם eSlick. מדובר בספר דיגיטלי, שמקביל מאד בתכונותיו ובמחירו לסוני רידר, הספר האלקטרוני המצליח ביותר ששמו אינו אמזון קינדל.

המוצר של פוקסיט קורא ספרים בפורמטי TXT ו-PDF בלבד, אבל מגיע עם תוכנה להמרת מגוון קבצים ל-PDF תוך שימור האלמנטים הגרפיים. אבל כאמור, הגימיק כאן הוא השילוב בין המחיר להבטחה לאיכות ומהירות בהצגת קבצים גרפיים לא צבעוניים בפורמט PDF.

יתרון בולט אחד של eSlick לעומת הסוני רידר הוא בגדלי פונטים. בעוד הסוני רידר מציג קובצי PDF בשני גדלים, מתנאה המכשיר של פוקסיט בחמישה גדלים שונים בטווח מרשים, כך שניתן להתאים את חווית הקריאה בהתאם להעדפות המשתמש.

לטעמנו, קורא הספרים הנחשק ביותר הוא עדיין הקינדל, בזכות הקישוריות בכל מקום. אבל עם סלוט לכרטיס SD ומשקל קליל של 181 גרם - כמאה גרם פחות מהסוני - Foxit eSlick הוא מוצר מבטיח לאלה מאיתנו שגרים בארצות בהן הקישוריות של הקינדל אינה רלוונטית. כמו ישראל. ובמחיר של 260 דולרים, מדובר - על פניו - באופציה לא רעה.

מוכנים לקרוא?

ומה אתם אומרים? המכשיר של פוקסיט הוא מתחרה לגיטימי בעולם הספרים האלקטרוניים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully