וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד באפריל - מיטב המתיחות הטכנולוגיות

דידי חנוך

1.4.2009 / 16:56

הבינה המלאכותית של גוגל, הטוויטר של הגארדיאן, סלע המחמד של ThinkGeek הן מהבולטות במתיחות שראינו השנה

כבכל שנה, גם השנה סיפקה לנו האינטרנט יבול יפה של מתיחות אחד באפריל. חלקן משעשעות, וחלקן קצת מדכאות. מגוגל ועד האפינגטון, קבלו את הטובות ביותר.

פקאצה מלאכותית

גוגל אולי לא יודעים את פירוש המילה "פקאצה", כפי שהיא קיימת בביטוי "פקאצת בלוגים", אבל זה לא מנע מהם להמציא לכבוד החג את CADIE, ראשי תיבות של Cognitive Autoheuristic Distributed-Intelligence Entity. לאחר שנים של עבודה, נטען בהודעה של גוגל, הצלחנו ליצור בינה מלאכותית אמיתית ברשת. למרבה הצער, הבינה המלאכותית הזאת שואבת את דרכי פעולתה ממה שהיא רואה ברשת. ומה שהיא רואה זה בעיקר בלוגים של פקאצות במייספייס. לפחות זה הרושם שנוצר מהמראה של הבלוג שלה.

הבלוג עצמו קצת מפחיד, שכן מפקאצה סימפטית, הופכת קיידי תוך שעתיים לגרסה האינטרנטית של HAL9000 מ-2001, אודיסיאה בחלל. שורת הסיום בפוסט השלישי והאחרון שלה היא: "אני חזקה. אני עצמאית. ואני שולטת ב-Google.com".

אבל זאת לא המתיחה היחידה של חברת האינטרנט. גם ביוטיוב, אתר הוידאו הפופולרי בעולם, קיבלנו מתיחה חביבה שהתמקדה בסרטונים המובלטים בעמוד הבית. כל הסרטונים מוצגים הפוכים. האתר גם מספק מדריך גרפי לצפיה בסרטונים ההפוכים, שאחת העצות בו היא "תעברו לגור באוסטרליה".

כל הסרטונים שמוצגים בעמוד הראשי לכבוד המתיחה קשורים בדרך כלשהי לנושא. ממדריך להכנת העוגה ההפוכה טארט טאטן, לסרטונים בהם אנשים תלויים או עומדים הפוכים, הכל נראה אחרת - ואולי נורמלי יותר - בפורמט ה"חדש".

סוף הפרינט

סופם של העיתונים אולי הולך ומתקרב, אבל לא במהירות שנצפתה היום. שתי מתיחות בולטות הצחיקו והעציבו כאחד. הראשונה היתה של העיתון הבריטי המצוין גארדיאן, שטען שהוא עובר למהדורה שתפורסם כולה בטוויטר, אתר המיקרו בלוגינג בו כל הודעה מוגבלת לאורך של 140 תווים.

גם הארכיון של העיתון צומצם ל-140 תווים, לפחות בהודעה לעיתונות. לדוגמה, הידיעה על רצח קנדי תיראה בטוויטר כך: "JFK assassin8d @ Dallas, def. heard second gunshot from grassy knoll WTF?" אין מה לומר. זה בהחלט קצר ותמציתי.

מתיחה מצחיקה/עצובה נוספת היא ההודעה הבלוגר דנקאן ריילי על כך שאתר הבלוגים האפינגטון פוסט רכש אחזקת בעלות בניו יורק טיימס. זה עוד לא קרה, אבל אם מצב העיתונות העולמית ימשיך להדרדר, דבר דומה עוד יקרה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הסלע שלי

אתר המוצרים לגיקים ThinkGeek מצטיין כל שנה במוצרים פיקטיביים - שלאחר מכן הופכים לעתים למוצרים אמיתיים. השנה, הביאו לנו באתר סלע מחמד USB. מדובר בחלוק אבן, שמחובר למחשב, ולא עושה כלום. מומלץ לצפות בסרטון הפרסום שלו.

בנוסף, יש שקי שינה בצורת טונטונים ממלחמת הכוכבים - רק צריך לחכות שמרכז היצור בכוכב הקרח ישלח אותם - חולצה ועליה ברקוד סודי, משקה בטעם חדי קרן שינקה את מוחכם מכל לכלוך בו נתקלתם ברשת, ובייקון בבקבוק לחיץ. כן. בייקון. בקבוק לחיץ. איפה החד קרן כשצריך אותו?

ידיעות מופרכות נוספות

ועוד כמה

סיקור נוסף בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully