וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משדרים מהבטן

זוג חולצות שכוללות מסך ומצלמה שמעבירה את התמונה לחולצה השניה הן לא רק בדיחת 1 באפריל, אלא גם גאדג'ט היום

לחנות החנונית ביותר - ויש שיאמרו גם המגניבה ביותר - באינטרנט, ThinkGeek יש מסורת של המצאת מוצרים מוזרים לקראת ה-1 באפריל. כבר היה שם משדר חשמל אלחוטי, ערכת פונדו שמתחברת ל-USB, תנור למחשב שנראה כמו כונן דיסקים ועוד הרבה מאוד המצאות ביזריות לחלוטין שמעולם לא הפכו למוצרים אמיתיים. אבל בשנים האחרונות קורה באתר משהו - לפעמים מוצרים שמתחילים כבדיחה מגיעים לאחר מספר חודשים לחנות כגאדג'טים אמיתיים.

בשנה שעברה, חולצת הפסקול האישי החלה כבדיחה וסיימה כמוצר, ואילו ב-2007 הייתה זו עניבת 8 ביט. השנה, נראה כאילו יותר ממוצר אחד תוכנן כבדיחה עם פוטנציאל להפוך למוצר אמיתי. בסקירה של המתיחות של האתר שפורסמה אתמול הזכרנו את האבן שמתחברת ל-USB (ולא עושה כלום, כן?), ואילו גאדג'ט היום שלנו הוא משהו הרבה יותר מגניב - חולצות פורטלים.

מדובר ברעיון ששואב את ההשראה שלו ממשחק הפאזלים המצליח Portal, בו לשחקן יש רובה שיכול לפתוח שני חלונות כמעט על כל משטח ולעבור ביניהם. זוג החולצות עליהן חשבו ב-ThinkGeek כולל מצלמה זעירה ומסך. החולצות מתקשרות ביניהן, כך שכשלובשיהן קרובים מספיק, על המסך שבכל חולצה מופיעה התמונה מהמצלמה של החולצה השניה. זה גימיק מגניב, וכנראה שגם ניתן ליישום מבחינה טכנולוגית. אז כן, בינתיים זו רק בדיחה, אבל חכו כמה חודשים, וגאדג'ט היום שלנו עוד יכול להפוך למציאות.

לא רק בדיחה?

האם לדעתכם יש לחולצה הזו לגיטימיות ב-364.25 הימים שאינם ה-1 באפריל?

  • עוד באותו נושא:
  • portal

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully