וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

3.4.2009 / 4:13

מצלמה, חולצה, פח זבל, סיגריה וספר. כן, אלה גאדג'טים. ואף אחד מהם לא נראה כמו מה שניתן לצפות משמו הפשוט והפרוזאי. מה מהם הוא גאדג'ט השבוע?

בראשון עישנו

הסיגריה האלקטרונית שנטענת בחיבור USB פילגה את קהל המצביעים. הגיוני. יש לא מעט אנשים שיצביעו נגד כל מה שקשור בעישון, ויש לא מעט מעשנים שספקנים בנוגע למוצרים כמו זה. נציין למגיבים שטוענים שיש את זה "הרבה זמן" או "בארץ", שיש הרבה סיגריות אלקטרוניות. זה כתוב גם בטקסט. אלו חדשות. בכל מקרה, 670 גולשים. 55 אחוזי תמיכה.

בשני צילמנו

אנחנו חייבים להודות שלא האמנו באמת במצלמה של יום שני. חשבנו שזה מגניב, כן. אבל לא ציפינו לתמיכה המרשימה לה זכתה. עם 83 אחוז מתוך 804 מצביעים, זה בהחלט גאדג'ט השבוע.

בשלישי קראנו

אנחנו יודעים שספרים אלקטרוניים לא יעניינו באמת את הקהל הרחב בארץ עד שלא יהיה כאן קינדל, וזה התבטא במספר המצביעים הנמוך. אבל אחוזי התמיכה היפים נותנים מקום לתקווה שאולי יום אחד נהיה (סליחה מראש על ההלצה הדלוחה) עם הספר האלקטרוני. 78 אחוזי תמיכה מ-308 מצביעים.

ברביעי הקפאנו

זה הזמן להודות: זאת לא היתה מתיחה. זה קונספט אמיתי, כפי שחיפוש פשוט ברשת היה מבהיר לכל מגיבי "זה אחד באפריל!" אבל אם או בלי קשר לתאריך, זה היה הגאדג'ט שעורר את העניין הרב ביותר השבוע. גם מבחינת מספר מצביעים, וגם בדיון בתגובות. רק 64 אחוז היו בעדו - אחוז נמוך לדעתנו, כי אנחנו קונים אותו ברגע שזה יהיה מוצר - אבל 918 מצביעים.

בחמישי לבשנו

העולם מתחלק לשני סוגים של אנשים. אלה ששיחקו פורטל ואלה שלא. אלה ששיחקו, חשבו שהחולצה המשדרת עם העוגה היא הברקה שאין כמוה - כי העוגה היא שקר, גם כאן. אלה שלא, לא הבינו מה רוצים מהם. אנחנו שמחים ששימחנו את 63 האחוזים שהיו בעד, ומקווים שהשאר מבין 477 המצביעים ישלימו פערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully