וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באילו סרטים תשחקו הקיץ?

כמעט כל סרט קיץ גדול כולל משחק וידאו שמושק לצידו, ובוידאודרום אנחנו כבר רואים אינפלציה של הטריילרים האלה

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!TECH. ובכל שבוע אנחנו מושיבים אותם במטבח עם ספר מתכונים עבה מאוד, ודורשים מהם להכין כל מנה שירצו. אלה שטועמים את המנה של עצמם ולא מתים על המקום, נכנסים לוידאודרום.

Terminator: Salvation

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, המחשב האישי

תאריך השקה: 19 במאי

ז'אנר: פעולה

הערות: למשחקי המחשב שהופקו על פי הכותרים בעלי המספרים הזוגיים סדרת הסרטים 'שליחות קטלנית' יש מסורת של איכות - שני המשחקים שנעשו על פי 'שליחות קטלנית 2' היו מצויינים. השאלה היא אם גם המשחק הזה, שיבוסס על הסרט הרביעי בסדרה, יוכל לשמור על המסורת ארוכת השנים. הטריילר שלו דווקא מרשים מספיק כדי שאפשר יהיה לטפח תקוות.

G.I. Joe

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, פלייסטיישן 2, PSP, DS

תאריך השקה: קיץ

ז'אנר: פעולה

הערות: 'כוח המחץ' חוזרת בתור סרט קיץ עם תקציב ענק, והיה ברור שבמקביל לסרט יושק גם משחק המחשב. מי שמפתח אותו היא חברת Double Helix, שמורכבת מחברות העבר The Collective ו-Shiny. כן, אותה Shiny שהייתה אחראית ל-MDK ו-Sacrifice, אך מצד שני גם ל-The Matrix: Path of Neo. אמנם אחרי צפיית הטריילר אנחנו לא אופטיימיים במיוחד, אבל בואו נקווה שהמשחק הזה בכל זאת יהיה יותר כמו MDK ופחות כמו המטריקס.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

Battlefield: Bad company 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 28 בספטמבר

ז'אנר: פעולה

הערות: Battlefield: Bad Company לא היה הניסיון הראשון להעביר את סדרת המשחקים הפופולרית לקונסולות, אבל בניגוד לקודמו Modern Combat הוא דווקא הצליח בכך ממש טוב, בייחוד בכל הקשור לתחום המקוון. בעוד מספר חודשים יגיע אלינו גם משחק ההמשך, שמפותח על ידי אותה החברה ויכלול את המשך עלילותיהם של חיילים תאבי הבצע.

Ratchet & Clank Future: A Crack in Time

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3

תאריך השקה: סתיו 2009

ז'אנר: הרפתקאות

הערות: סדרת ראצ'ט וקלאנק הייתה, מאז שהושקה, אחת הטובות ביותר בז'אנר כותרי הפלטפורמה. וכשיצא המשחק הראשון בסדרה לפלייסטיישן 3, הראו המפתחים מ-Insomniac כי הם יכולים להעביר את כל אותם הדברים אותם הם יודעים לעשות כל כך טוב גם לקונסולת הדור השביעי של סוני. הטריילר הראשון למשחק החדש בסדרה אמנם לא מראה לנו משחקיות, אבל הוא כן מציג דמות חדשה, והדמות הזו מסקרנת מאוד עבור כל מי שמכיר את עולם המשחק.

Modern Warfare 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 10 בנובמבר

ז'אנר: פעולה

הערות: מעכשיו, אל תגידו Call of Duty: Modern Warfare 2, אלא רק Modern Warfare 2. ככל הנראה, המותג Call of Duty נשאר רק עבור כותרי מלחמת העולם השניה, ואילו המשחק החדש של Infinity Ward מתקיים בתקופתנו. אנחנו אמנם לא יודעים כמעט שום דבר עליו, אבל קודמו היה אחד מכותרי הפעולה הטובים ביותר של השנים האחרונות, מה שמעלה את הציפיות של גיימרים ברחבי העולם לשמיים גם כשהם רואים טריילר לא מובן כמו זה שמוצג כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully