וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק חייב להימשך

גאדג'ט הגרוע של השבוע נועד לעזור לכם להפסיק את ההתמכרות לנינטנדו DS בדרך מוזרה ולא פרודוקטיבית

רבים מהתחביבים שלנו אינם בריאים. הקשבה למוזיקה בעוצמה גבוהה, עישון, שתיית אלכוהול משובח – כל אלה לא מאוד מועילים לבריאותנו, וחלקם אף ממכרים. יש כיום תעשייה שלמה אשר מייצרת מוצרים שמטרתם לגמול את מי שמבקש מהתחביבים הלא בריאים שלו, אבל חלק מהמוצרים אותם התעשייה הזו מייצרת פשוט מוזרים.

כזה הוא הגאדג'ט הגרוע של השבוע – Health Control Game Timer היפני. מדובר בתוסף לקונסולת הנינטנדו DS הניידת, שנועד לטפל באנשים המכורים אליה. המוצר מתחבר לכניסת קלטות ה-GBA של הקונסולה ויכול לכבות אותה אחרי זמן מסויים אותו אתם קובעים באמצעות הזזת מתג. כמו כן, יש כאן גם גלאי קרבה שיהבהב אם תקרבו את הפנים שלכם למסך יותר מדי (למה שמישהו יעשה את זה? אני לא יודע).

והנה הבעיה: אם מדובר במישהו שמכור, אבל באמת מכור למשחק ב-DS, ההתמכרות אולי לא תמנע ממנו לרכוש את הגאדג'ט הזה, אבל היא בהחלט תמנע ממנו להשתמש בו לאורך זמן. בייחוד כשמדובר במכשיר שיכול לכבות את הקונסולה באמצע משימה חשובה ובכך להרוס לכם את היום. הדרך להפסיק התמכרות לנינטנדו DS היא להתרחק מה-DS ולמצוא משהו אחר למלא בו את הזמן הזה, לא להמשיך לשחק ולהגיד לעצמכם שהכל בסדר רק כי גאדג'ט יפני מוזר שומר עליכם. ואם זה לא מספיק, הדבר הזה – שעולה כ-40 דולרים – גם לא מתאים לגרסה החדשה של הקונסולה, ה-DSi, ובכלל, הוא הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

התמכרות זה לחלשים

האם לדעתכם הגאדג'ט הזה יוכל באמת לעזור למכורים, או רק לעצבן אותם?

  • עוד באותו נושא:
  • גגשש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully