וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל לא קונה את טוויטר

דידי חנוך

5.4.2009 / 15:46

אתר TechCrunch מפיץ שמועות כי חברת החיפוש קונה את הרשת החברתית. ככל הנראה, זה לא יקרה

בסוף השבוע נפוצו ברחבי הרשת שמועות על רכישה קרובה של הרשת החברתית המצליחה טוויטר על ידי גוגל. השמועות הונעו על ידי שתי כתבות באתר הטכנולוגיה TechCrunch, שבראשונה מביניהן דווח כי שתי החברות נמצאים ב"שלבים מאוחרים" במשא ומתן ובשניה נכתב כי המשא ומתן עשוי להיתקע על המחיר, שכן בטוויטר סירבו להצעה של מיליארד דולר.

בין שתי הידיעות של TechCrunch פורסמה ידיעה ב-AllThingsD, אתר הטכנולוגיה של וול סטריט ג'ורנל. בידיעה נכתב כי שתי החברות אמנם משוחחות, אבל לא על רכישה. טוויטר וגוגל, לפי הידיעה, משוחחות על הסכמים הקשורים לשיתופי פעולה בתחום החיפוש.

הידיעה של AllThingsD נכתבה על ידי קארה סווישר, כתבת האינטרנט ועמק הסיליקון של הוול סטריט ג'ורנל, ואחת הכתבות המכובדות ביותר בתחום הטכנולוגיה. סווישר היא בת זוגה לחיים של סמנכ"ל הפיתוח העסקי של גוגל, מגאן סמית', מה שגורם לכך שהיא משקיעה מאמצים יתרים על מנת שלא לתת במה לספינים של גוגל או על גוגל. המוניטין שלה תלוי בכך. אם סווישר אומרת שאין עסקה, אין עסקה.

בטקסט של סווישר, היא גם מזכירה שמייקל ארינגטון מ-TechCrunch דיווח בעבר על כך שגוגל עומדת לרכוש את אתר Digg ושהיא עומדת לרכוש את הרשת החברתית Bebo. שתי הרכישות לא התבצעו, ולדבריה של סווישר מעולם לא היה משא ומתן רציני בין גוגל וביבו.

אין כל זה אומר שגוגל לא תרכוש בעתיד את טוויטר. רכישה כזאת היא הגיונית, מכיוון שהיא נותנת לגוגל דריסת רגל משמעותית יותר בתחום ה"הרשת בזמן אמת" ,שנראה כאחד התחומים החמים ביותר של התקופה הקרובה. אבל כרגע, אין סיבה אמיתית להאמין שזה קורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully