וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנס שמצלם בלילה

דידי חנוך

6.4.2009 / 3:56

תמיד רציתם לצלם דברים בחושך? להעמיד פנים שאתם מפיקים פרק של "הישרדות"? הפנס האינפרה אדום שלנו הוא המוצר בשבילכם

הטכנולוגיה מתקדמת כל הזמן. זאת המסקנה כשאנו משווים את גאדג'ט היום שלנו מה-6 בנובמבר 2007 לזה של היום. אז הצגנו פנס עם מצלמת וידאו, שהיה מגניב בעינינו, אבל עלה 1,500 דולר. זה נראה לנו אז מוצר מושלם לשומרי לילה של אנשים ממש, ממש, ממש עשירים. אבל לא מוצר לאדם הפשוט.

הפנס שיש לנו היום הוא עדיין לא מוצר לאדם הפשוט, אבל הוא קרוב לכך יותר מקודמו. מדובר בפנס האינפרה אדום של חברת Hammacher Schlemer החביבה עלינו. והוא סוג של גרסה משודרגת של הפנס ההוא. במקום לצלם באור, הפנס הזה מצויד ב-17 נורות LED אינפרה אדומות, ומצלם ב-30 פריימים לשניה ו-640x480 פיקסלים. יש לו גם מסך LCD, ופנס LED חזק לצרכי אור נורמלי.

כך תוכלו לצלם בחושך מבלי שידעו שאתם מצלמים. או שאתם שם. כן, אנחנו מודעים לכך שיש משהו מעט מדאיג באפשרות הזאת. אבל אם אתם יוצאים לטיולים ורוצים לצלם בלילה, זה יכול להיות די מגניב. טוב, נודה באמת: המוצר הזה אמנם זול משמעותית מקודמו, אבל הוא עולה 399 דולרים. זה עדיין לא משהו שאנחנו ממליצים שתשקלו אפילו לרכוש.

אבל זה כן מגניב. בעינינו. וזה בהחלט שיפור לעומת מה שהוצע לפני שנה וחצי. אולי עוד שנה וחצי נראה מוצר שמצלם באופן מושלם בחושך מוחלט ועולה 100 דולר. אנחנו אופטימיים.

אתם מוארים?

ומה אתם אומרים? הגיע הזמן לשפוך אור - אינפרה אדום - על הפרשה הזאת?

  • עוד באותו נושא:
  • פנסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully