וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי אנדרואיד מורידים

דידי חנוך

6.4.2009 / 16:07

לפי נתונים שפורסמו לאחרונה על ידי חברת T-Mobile, משתמשי הסלולרי של גוגל ו-HTC מורידים בממוצע 40 יישומים למכשיר

משתמשי מערכת ההפעלה הסלולרית של גוגל מורידים בממוצע 40 יישומים למכשיר, כך לפי נתונים שהוזכרו לאחרונה על ידי מנכ"ל T-Mobile בנאום בתערוכת CTIA בלאס וגאס. T-Mobile היא המפעילה הסלולרית שמשווקת בארצות הברית את HTC G1, המכשיר הראשון שמריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד. הבלוגר והעיתואי אום מאליק דיווח על הנתונים באתר Giga Om

הנתון מרשים במיוחד שהוא גבוה יותר ממה שידוע בנוגע למשתמשי אייפון, שמורידים בממוצע 37 יישומים שונים למכשיריהם. לפי המספרים של טי מובייל, מעל 80 אחוז ממשתמשי המכשיר מורידים לפחות יישום אחד בשבוע.

הנתונים האלה מרשימים לאור ההיסטוריה של הסלולר, שרצופה בנסיונות כושלים לגרום למשתמשים להבין שאפשר בכלל להוריד יישומים למכשיריהם, ובטח לגרום להם להוריד אותם. אין ספק שה-G1 מרוויח כאן מהקמפיין המסיבי של אפל שקידם את היישומים כאחד ממוקדי העניין של האייפון.

הידיעה מגיעה בעת שרוב החברות המתחרות משיקות או נערכות להשיק חנויות יישומים משלהן. יצרנית הבלאקברי, RIM, השיקה לאחרונה את החנות שלה, והחנויות של נוקיה, חלונות מובייל ופאלם יושקו בשבועות ובחודשים הקרובים.

הרשת היא העניין

בנוסף להורדת תוכנות, נרשם גם שימוש מסיבי ברשת על ידי בעלי G1. רוב בעלי המכשיר משתמשים בפייסבוק ויוטיוב במכשיריהם לפחות פעם בשבוע. חצי מהם מתחברים לאינטרנט באמצעות WiFi באופן יומיומי.

הנתונים שהוצגו על ידי T-Mobile מהווים אישוש לטענה שהועלתה כאן היום בטור התלונות: הקילר אפליקיישן של הסלולר כיום היא האינטרנט, והעולם הזה נע לכיוון של פתיחות. מעניין לראות שהם מגיעים מהסניף האמריקאי של T-Mobile, בעוד חברת האם בגרמניה נלחמת כנגד המגמה הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully