וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני אריקסון חברתית

דידי חנוך

7.4.2009 / 18:04

החברה משיקה בארץ את C510, המכשיר הראשון שלה עם עדכוני פייסבוק במסך הבית. למרות הבעיות של חברת האם, משדר מנכ"ל היבואנית אופטימיות

סוני אריקסון מביאה לארץ סנונית ראשונה של המהלך החדש שלה, במסגרתו היא מתמקדת ביישומים חברתיים ובמולטימדיה. המכשיר הראשון שמושק במסגרת המיקוד החדש של החברה הוא C510, והוא מגיע לישראל שבועות בלבד לאחר השקתו באירופה.

הייחוד של המכשיר צפוי להיות באינטגרציה ההדוקה עם חשבון הפייסבוק של בעליו. מסך הבית של המכשיר מציג עדכונים מחברים בפייסבוק, וניתן גם לצפות בפרופילים ולנהל צ'טים עם חברים מהאתר. מעבר לפייסבוק, מדובר במכשיר סטנדרטי מאד לימינו: מצלמת 3.2 מגפיקסל עם זיהוי פרצוף וחיוך, נגן מולטימדיה, רדיו FM וכל שאר הדברים שלמדנו לצפות ממכשיר בטווח המחירים הבינוני-זול כיום.

המהלך של סוני אריקסון מגיע כתגובה לשנה הקשה שעברה על החברה. בשוק בו המוקד הוא מחיר או תוכנה, מצאה את עצמה בצררת החברה שהתמקדה בחומרה אלגנטית ולא שמה דגש מספיק על מערכות הפעלה, יישומים ואינטרנט. C510 הוא, כאמור, סנונית ראשונה. לקראת סוף השנה אנו צפויים לראות את הבשלת המהלך עם השקת idou, מפלצת המולטימדיה בעלת מצלמת ה-12 מגפיקסל שעשויה להיות המכשיר הראשון עם מערכת ההפעלה Symbian Foundation.

בישראל העסקים כרגיל

בשיחה עם וואלה! TECH, אמר מיקי ברקן, מנכ"ל יבואנית סוני אריקסון ברס אלקטרוניקה כי בארץ לא הורגשה הנפילה שחוותה החברה בעולם. לדבריו של ברקן, מכירות בשוק הסלולר ירדו בכ-12 אחוזים בחודשים האחרונים, בעוד בסוני אריקסון לא הורגשה ירידה.

אשר לאסטרטגיה, ברקן רואה במהלך הנוכחי המשך ישיר של הצעדים של סוני אריקסון בתחום המולטימדיה, אך מצביע על C510 כנדבך משמעותי ראשון בדרך להפיכת מכשירי סוני אריקסון למכשירי אינטרנט, בהם החיבור התמידי הוא לא רק בתחום השיחות כי אם גם בתחום הרשת עם דגש על יישומים חברתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully