וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמים סקייפ על השולחן

הטלפון השולחני של IPEVO נראה רגיל לגמרי, אך מתחבר באופן אלחוטי לרשת סקייפ, ללא צורך במחשב עובד

חדשנות היא לא מלה גסה. כל המדור הזה מושתת על היכולת האינסופית של תעשיית האלקטרוניקה הצרכנית לחדש ולהתחדש מדי יום. אבל לפעמים גם גאדג'ט לא חדשני, שלא מביא לשולחן שום דבר חדש, יכול להיות ממש מגניב בזכות הנוחות שלו, וכזה הוא גם SO-10W של IPEVO.

על פניו, זהו טלפון שולחני רגיל, וזה גם מה שהופך את המכשיר הזה למגניב. כי אמנם זהו טלפון, אך הוא מתחבר דווקא לתוכנת השיחות המקוונות סקייפ דרך חיבור רשת אלחוטי או חוטי. בימים בהם מרבית טלפוני סקייפ דווקא מתרחקים מהמראה של טלפון שולחני רגיל, המכשיר הזה יכול להיות מאוד נוח עבור אנשים שלא רוצים להסתבך.

הטלפון הזה לא צריך שהמחשב שלכם יפעל כדי לעבוד – הוא תמיד מחובר לסקייפ. המכשיר גם כולל, חוץ מהפונקציות הרגילות של שיחה בין משתמשים (בחינם, כמובן), גם תמיכה במנגנון SkypeOut שמאפשר לכם להתקשר לטלפונים קוויים במחירים נמוכים וב-SkypeIn שיוצר לכם מספר טלפון מקומי במקום שתבחרו. וכך, על השולחן הישראלי שלכם בבית הישראלי שלכם יוכל להיות טלפון שמספרו דווקא בקליפורניה, אליו יכולים הקרובים האמריקאים שלכם להתקשר מתי שהם רוצים במחיר שיחה מקומית. על הטלפון עצמו, אגב, תצטרכו לשלם כ-170 דולרים, אבל אם אתם לא רוצים להסתבך, זה דווקא די שווה את המחיר.

סקייפ על השולחן

צריכים טלפון שולחני שפועל ברשת של סקייפ, או שהרשתות המקומיות מספיקות לכם?

  • עוד באותו נושא:
  • סקייפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully