וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

10.4.2009 / 2:27

באחד השבועות המוצלחים של המדור מבחינת הצבעות, מוצר אחד עומד בראש, וזוכה בגאון בתואר גאדג'ט השבוע

בראשון נגענו

הערכה שהופכת כמעט כל מחשב נייד למחשב בעל מסך מגע זכתה להצלחה יפה מאד ביום ראשון. למעשה, ברוב השבועות היא היתה לוקחת את תואר גאדג'ט השבוע בהליכה, עם תגובות חיוביות ו-87 אחוז מקרב 681 גולשים. השבוע, היא לא היתה קרובה לזכיה.

בשני הארנו

הפנס האינפרה אדום שמצלם וידאו שהבאנו ביום שני היה דוגמה קלאסית לדיכוטומיית תגובות/הצבעות. התגובות היו שליליות ברובן, אבל בהצבעות הוא אמנם לא הסעיר אבל בהחלט זכה לתמיכה יפה. 79 אחוז תומכים מקרב 484 מצביעים.

בשלישי השמענו

כל שבוע בו מוצר עם 69 אחוזי תמיכה הוא גאדג'ט היום הכושל ביותר הוא שבוע מצוין, ומעגן הכונן הקשיח בעל הרמקולים בהחלט זכה לתמיכה ועניין. לתשומת לב מגיב מספר 6, מעגנים כאלה קיימים מזמן. הרמקולים הם החידוש, ואותם אין במוצר שלך. כאמור, 69 אחוזי תמיכה מקרב 569 מצביעים.

ברביעי מחשבנו

נתוני הצבעה כאלה מזמן לא ראינו. לפני שנגיע לפרטים, נענה למגיב מספר 11: זאת לא כתבת יחצנות, כי לא קיבלנו שומדבר - כולל מידע - מהיבואן המקומי או מהיצרן. גאדג'ט היום הוא מדור בו אנחנו מתלהבים מדברים אותם אנו מוצאים ברשת, ואם זה לא מוצא חן בעיניך, אתה מוזמן לקרוא מדורים אחרים. 1416 גולשים. 90 אחוזי תמיכה. גאדג'ט השבוע.

בחמישי התקשרנו

הטלפון שמתקשר בסקייפ בלי מחשב לא הצליח לעורר עניין עצום, אבל מי שהתעניין היה בעדו. בשבוע דל, גם זה יכול היה להיות גאדג'ט השבוע. למגיב מספר 1 לא נגיב, כי מספר 4 כבר עשה זאת - ראו בקישור - והוא צודק. בכל מקרה, 414 מצביעים, 89 אחוזי תמיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully