וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם נגן, גם מקרן

דידי חנוך

12.4.2009 / 2:44

MBP200, המקרן/נגן הזעיר שסמסונג הציגה לראשונה בתחילת השנה, מתחיל לצאת לשווקים. הוא גאדג'ט היום

מתי מקרן הוא לא רק מקרן? כשהוא מסוגל לשמש כנגן מולטימדיה בפני עצמו, כמובן. סמסונג הציגה את המקרן הזעיר MBP200 בתערוכת CES בינואר, אבל שלושה חודשים לאחר מכן, מדובר במוצר אמיתי, שמושק בקוריאה ויגיע בקרוב גם לאירופה.

ממבט ראשון, מדובר בנגן מולטימדיה חביב, עם מסך 2.2 אינץ', תמיכה בכל פורמטי הוידאו והשמע שניתן לצפות וחריץ מיקרוSDHC שמאפשר נפח אחסון של עד 16 גיגבייט.

אבל הנגן הוא רק התוספת כאן, מכיוון שכאמור מדובר כאן במקרן, שמסוגל להציג את התכנים שבכרטיס או במחשב מחובר על מסך בגודל של עד 50 אינץ'. איכות הוידאו לא תהיה מרהיבה, כי המכשיר מסוגל להציג רק רזולוציה של 480x320 פיקסלים, אבל זה בהחלט מספיק למצגות.

בנוסף לקבצי המולטימדיה השונים, המכשיר מסוגל להציג גם קובצי אופיס (וורד, אקסל, פאוורפוינט) וקובצי PDF. ובקוריאה, יש לו גם מקלט DMB כך שהוא יכול להציג גם שידורי טלויזיה חיים. החלק הזה לא רלוונטי אצלנו, כמובן.

פרט מעניין בנוגע למכשיר הוא המחיר. בקוריאה, שם הוא מושק כבר, עולה המכשיר כ-225 יורו. באירופה, לעומת זאת, שם יושק במאי, הוא צפוי לעלות כ-483 יורו. המחיר בארץ, אם הוא יגיע לכאן, ודאי יהיה נגזרת של המחיר האירופאי.

אבל אנחנו לא ניתן למחיר לשבור אותנו, כי זה אחד המוצרים הראשונים בקטגוריה, ואלה תמיד יקרים מדי. בשנים הקרובות נראה מקרנים זולים יותר עם רזולוציה גבוהה יותר, וזה מה שהופך את המקרן הזה למסקרן כל כך.

מוכנים להקרין?

ומה אתם אומרים? האם מתקרב עידן המקרן הזעיר והנייד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully