וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומעים במים

דידי חנוך

16.4.2009 / 3:25

ספידו ואייריבר משיקות נגן מוזיקה שניתן לצלול איתו לעומק של עד 3 מטרים. הוא גאדג'ט היום שלנו

לפני כשנתיים ביקש מאיתנו חבר לעבודה עזרה במציאת נגן מוזיקה שניתן לשחות איתו. מצאנו לו כמה חלופות, אבל כולן היו יקרות, או תוצרת חברה אלמונית, או שני הדברים יחדיו. בקיץ שעבר השיקה חברת ספידו נגן חסין מים, שאיכשהו חמק מתחת לראדאר שלנו. אולי בגלל שזה קרה לפני שמייקל פלפס הפך את החברה לסקסית שוב. אולי בגלל שהם לא דיברו הרבה על היצרנית האמיתית של הנגן.

השנה, עם השקת הדגם החדש של הנגן - באותו המחיר, עם נפח כפול ועזרים נוספים, הם לא שכחו לציין בהודעה לעיתונות את שם היצרנית: iRiver. ולפתע, אנחנו מתעניינים. מסתבר שאייריבר ייצרו גם את הדגם הקודם, אבל הפעם כנראה הבינו בספידו שהם לא יצרני אלקטרוניקה ושאולי כדאי לציין את העובדה שהמוצר שהם משווקים הוא תוצר של אחת מחברות הנגנים הטובות בעולם.

Aquabeat LZR הוא הנגן החדש, והוא מאפשר צלילה לעומק של עד 3 מטרים תוך כדי האזנה למוזיקה. הוא כולל נפח אחסון של 2 גיגה, עמיד בפני מכות וצף על פני המים. פרט לנפח הכפול, הנגן החדש מגיע עם רצועה להחזקתו על הראש, ושוקל כ-35 גרם. הוא משווק כרגע ביפן במחיר 145 דולרים, וצפוי לעלות פחות מ-130 דולרים עם השקתו בארצות הברית. הדגם הקודם הגיע לארץ ונמכר בכ-500 ש"ח. ניתן להניח שבשלב מסוים גם יורשו יגיע, ויימכר במחיר דומה.

מוכנים לצלול?

ומה אתם אומרים? רוצים לשחות עם מוזיקה?

  • עוד באותו נושא:
  • ספידו
  • iriver

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully