וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

17.4.2009 / 2:51

שני נגנים, משאף עם GPS, סורק ומצלמת וידאו. אחד מהם הוא גאדג'ט השבוע. אחר היה כישלון

בראשון הקרנו

אנחנו לא תמיד מסכימים עם הבחירה העממית לגאדג'ט השבוע, אבל הנגן שהוא מקרן זעיר מבית סמסונג בהחלט היה המוצר הצרכני המרשים ביותר שמצאנו הפעם. זה מוצר מעניין שמבשר על טכנולוגיה חשובה, ואנו מצפים לראות את יורשיו על המדפים בשנתיים הקרובות. 831 מצביעים, 86 אחוזי תמיכה. גאדג'ט השבוע.

בשני שאפנו

הפיתוח שמגיע מאוניברסיטת מדיסון עדיין אינו מוצר, וזאת הסיבה העיקרית שהוא לא גאדג'ט היום לדעתנו. כי אם המשאף עם אפשרות המיקום באמת יוכל לעזור לרפא את מחלת האסתמה, הוא הרי שהוא הדבר החשוב שכתבנו עליו השבוע, ולא רק במדור גאדג'ט היום. 83 אחוזי תמיכה מקרב 544 גולשים זה לא רע, וגם הדיון בנושא היה ער ומעניין.

בשלישי צילמנו

רק מספר המצביעים הנמוך יותר מנע ממצלמת הוידאו של יום שלישי את התואר השבועי. אם המקרן של יום ראשון מייצג טכנולוגיה חדשה שעומדת לפרוץ מסחרית, הרי שמצלמות וידאו זולות בעלות רזולוציה גבוהה הן ההווה. ואם יש מוצר השבוע שהיינו רוכשים, זאת המצלמה הזאת. 636 גולשים לא הספיקו, למרות 88 אחוזי תמיכה.

ברביעי כשלנו

אנחנו מנסים להביא כל יום גאדג'ט מגניב. באמת. אבל זה לא תמיד עובד. ולפעמים, כמו במקרה של הסורק האנציקלופדי של יום רביעי, זה לא עובד בכלל. לא שאנחנו מסכימים עם מגיבים 1 עד 4. הנימוקים שלהם לא פגעו במטרה. הבעיה היא שיש היום אינטרנט, וטירוף לשלם כסף על כל "חיה". בכל מקרה, המצביעים הצביעו בעכברים, והמסר שלהם ברור. 45 אחוזי תמיכה בלבד מקרב 403 מצביעים. לא גאדג'ט השבוע.

בחמישי שחינו

ביום ראשון היה לנו נגן שהצליח מאד. בשלישי מוצר עמיד למים שהצליח מאד. אבל הנגן שעמיד למים מבית ספידו הצליח פחות. אולי אם היינו מוצאים בזמן את הדגם המקורי שיצא לפני שנה הוא היה מצליח יותר. אנחנו עדיין חושבים שמדובר במוצר מגניב באמת, ואי אפשר לומר שהוא היה כשלון בהצבעות. הוא סתם לא היה מאד מעניין. מבין 440 מצביעים, 78 אחוז היו בעדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully