וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלצתיות היא בעיני המתבונן

מפלצות, רובוטים רצחניים וגיבורי על מגיעים גם הפעם למדור הטריילרים השבועי שלנו - הוידאודרום

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!TECH. ובכל שבוע אנחנו משכנים אותם בבית שנמצא מול ביתו של הבליין הגדול בעולם - איש שעורך עשרות מסיבות ביום. ובכל המסיבות האלה, יש מוזיקה על פול ווליום. הטריילרים שלא נהיים חרשים ומסוגלים לשמוע את בקשותינו ללכת לוידאודרום, אכן מגיעים לכאן.

Wet

מגיע לפלטפורמות:פלייסטיישן 3, אקס-בוקס360

תאריך השקה: 2009

ז'אנר: פעולה

הערות: סיפורו של Wet כלל איננו פשוט. המשחק היה ברשימת הכותרים שעל הפצתם החליטה ענקית המשחקים אקטיויז'ן לוותר כשהתמזגה עם חטיבת המשחקים של ויונדי. אך כיוון שהפיתוח של הכותר היה כבר בשלב מתקדם, הסכימה חברת EA להעביר את ההפצה אליה, ואם לשפוט מהטריילר הראשון, הייתה זו החלטה נבונה.

Trine

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, המחשב האישי

תאריך השקה: 2009

ז'אנר: פאזלים

הערות: האסוציאציה הראשונה שלנו בעקבות הצפייה בטריילר של Trine הייתה "אוו, זה כמו Little Big Planet” אבל עם זומבים. ובכן, לא ממש. מדובר אמנם בכותר פלטפורמה דו מימדי שמושתת על משחק קבוצתי ושיתופי, בו כל אחד עוזר לחבריו לקבוצה, אבל כאן זהו משחק פעולה לכל דבר ועניין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

Chronicles of Riddick

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: פעולה

הערות: רידיק היא דמות חייו של וין דיזל. האיש שביזה את עצמו ב'גבר מי שמטפלת' היה במיטבו בתפקיד פושע קשוח אך הגון שיכול לראות בחושך ויודע להימלט מבתי כלא. הטריילר החדש של המשחק לא מוסר פרטים שטרם ידענו, אבל הוא נראה טוב וערוך היטב, מה שהופך אותו לטריילר ששווה לצפות בו.

Bayonetta

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: 2009

ז'אנר: פעולה

הערות: מזמן לא ראינו טריילר משחקיות מהיר ואלים כמו זה של Bayonetta – היצירה החדשה של האיש אשר היה אחראי לסדרת Devil May Cry. נראה כי המשחק החדש שלו נצמד לאותה הנוסחה, אך מנסה להתעלות על קודמיו.

Assassin's Creed 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי, PSP, ווי.

תאריך השקה: 2009

ז'אנר: פעולה

הערות: זהו הטיזר השני של Assassin's Creed 2 תוך שבועיים, ואנחנו עדיין לא מצליחים להבין מה הולך שם. כל מה שהטריילר הזה מוסר לכם הוא חומר רקע, אבל גם זה חשוב אם רוצים להצליח במשימות שלכם. והמשימות, יש לקוות, לא תהיינה פשוטות מדי ומשעממות מדי.

Batman: Arkham Asylum

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 2009

ז'אנר: פעולה, התגנבות

הערות: רובנו מכירים את באטמן ואת הג'וקר – הגיבורים של המשחק החדש, אך מי שלא קרא את הקומיקס לא יכיר את Bane (הדמות בעלת אותה השם בסרט "באטמן ורובין" לא ממש קשורה למקור). וזו בדיוק מטרת הטריילר הזה, להכיר לכם את אחת הדמויות המוזרות בעולם של איש העטלף, והוא נראה בהחלט מרשים.

Terminator: Salvation

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, המחשב האישי

תאריך השקה: 19 במאי

ז'אנר: פעולה

הערות: האם יכול להיות שהמשחק המבוסס על 'שליחות קטלנית: ישועה' – הסרט החדש בסדרה, שיגיע לקולנועים בקיץ – משחק טוב הוא? באופן מפתיע, הטריילר החדש שלו דווקא מצליח להיות מאוד מסקרן, ולהעביר תחושה של שילוב בין האף-לייף 2 לבין פולאאוט 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully