וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק בינלאומית, טורנטים לא

19.4.2009 / 13:29

על פי דיווח של אתר בחו"ל, בזק בינלאומי עוזרת למשתמשי ביטורנט בכך שהיא שומרת קבצים פופולריים על שרתיה

האם בבזק בינלאומי עוזרים למורידי הטורנטים? החברה טוענת שלא, אך האתר TorrentFreak מדווח כי ספקית האינטרנט החלה לשמור על שרתיה את הטורנטים הפופולאריים ברשת כדי לחסוך ברוחב פס בינלאומי, ולאפשר למורידים להוריד את קבציהם משרתים ישראלים מהירים.

בדיווח של האתר נכתב כי בזק בינלאומי מפעילה שרת "עוקב", שמפנה את הלקוחות שמנסים להוריד טורנטים פופולאריים לעותקים מלאים של הקבצים אשר נמצאים ברשת של בזק בינ"ל. כתוצאה מכך, מהירויות ההורדה גבוהות מאוד, אך העלויות מבחינת רוחב הפס של החברה נמוכות בצורה משמעותית כי הגולשים לא יוצרים עומס על הנתח של החברה בקו היציאה שלה לחו"ל.

הורדת קבצים דרך ביטורנט היא אחת מהדרכים הפופולאריות לשיתוף קבצים (חלקם בצורה חוקית, חלק אחר לא), וספקיות אינטרנט רבות ברחבי העולם מנסות להתמודד עם העומס אותו יוצר הפרוטוקול על רוחב הפס שלהם. בדרך כלל, מדובר בניסיונות חסימה או תיעדוף גולשים שאינם מורידים - דבר הגורם לאיטיות בהורדות – ואילו הדרך בה נוקטת, על פי הדיווח, בזק בינ"ל כמעט ולא נוסתה בעבר בקנה מידה רחב.

בבזק בינלאומי, כאמור, מכחישים, ואומרים: "אנו שמחים כי גם torrentfreak בחרו בבזק בינלאומי כספקית האינטרנט המעניקה את חווית הגלישה הטובה ביותר ללקוחותיה, גם אם הסיבות שתוארו לכך אינן נכונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully