וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאש בכל מקום

Adobe הכריזה על השקת טכנולוגיה שתאפשר להביא יישומי פלאש למסכי הטלוויזיה; המוצרים הראשונים בהמשך השנה

חברת אדובי – היצרנית של טכנולוגיית Flash, הודיעה היום כי היא משיקה גרסה חדשה של פלאש שתפעל על מכשירים ביתיים דוגמת טלוויזיות ונגנים, כדי להביא שירותים מקוונים ישירות למסך בסלון. הטכנולוגיה זמינה כבר עכשיו ליצרנים, והמוצרים הראשונים שיתמכו בה צפויים להגיע בחצי השני של 2009.

הטכנולוגיה החדשה תאפשר להציג ווידג'טים, שהינם אפליקציות קטנות, מבוססי פלאש על מסכי הטלוויזיה בסלון, זאת באמצעות חיבור המכשיר הנתמך לרשת האינטרנט. כך, ניתן יהיה לצפות בתכנים מקוונים בלי חיבור של מחשב למסך ובלי הצורך לקום מהספה. בין שותפי התוכן של אדובי במיזם ניתן למצוא את הניו יורק טיימס, חטיבת המדיה המקוונת של דיסני, חברת השכרה של סרטים Netflix וענקי תקשורת Comsat ו-Broadcom. חוץ מהווידג'טים הטקסטואליים, מאפשרת הפלטפורמה לצרוך על גבי מסך הטלוויזיה גם וידאו בהפרדה גבוהה שמופץ בפורמט FLV, בו משתמשים כיום אתרים רבים וביניהם אתר הסרטונים הפופולרי בעולם – יוטיוב.

בינואר האחרון הכריזה חברת יאהו! על שותפות עם מספר יצרניות מסכים במטרה דומה – הפעלת ווידג'טים של יאהו! על מסכי טלוויזיה. עם זאת, כאן מדובר ביוזמה הרבה יותר נרחבת, שהינה חלק מפרוייקט של אדובי, Open Screen Project שמו, עליו הכריזה החברה במאי אשתקד. מטרתו של זה היא להביא את טכנולוגיית הפלאש של החברה לכל מוצר צרכני שיכול להשתמש בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully