וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Fallout ממשיך

חברת Bethesda הכריזה על משחק חדש בסדרת Fallout; ביקשה להגן על המותג גם בתחום הקולנוע והטלוויזיה

לפני מספר דקות הודיעה חברת Bethesda כי מותג ה-Fallout יזכה בשנה הבאה לכותר נוסף. שמו של המשחק הוא 'Fallout: New Vegas', והוא יגיע לפלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360 והמחשב האישי בשנה הבאה.

החברה שמפתחת את המשחק החדש היא לא Bethesda עצמה, זאת למרות שלחברה אולפני פיתוח מצליחים, שפיתחו את Fallout 3 ואת שני המשחקים האחרונים בסדרת Elder Scrolls. מי שהופקדה על המשחק החדש היא Obsidian Entertainment, החברה שייצרה את Knights of the Old Republic 2 ואת שני משחקי Neverwinter Nights.

לא רק משחקים

כמו כן, הגישה לא מכבר Bethesda בקשה למשרד הפטנטים והסימנים הרשומים של ארה"ב בקשה להגן על המותג גם בתחום "שירותים בידוריים בדמות תוכנית טלוויזיה מתמשכת" ו"סרטים על עולם אפוקליפטי לאחר מלחמה גרעינית".

עצם הבקשה להגן על המותג בתחומים האלה לא אומרת שיש כבר תוכנית להפקת סרט וסדרת טלוויזיה שמבוססת על העולם בו התרחשו חמשת משחקי הוידאו של Fallout. יכול להיות שמדובר בתוכניות עתידיות של החברה, ומטרת הצעד הזה היא להיות מוכנים לכל הצעה שיכולה להגיע.

Fallout היא סדרת משחקים שהחלה את דרכה במשחק מחשב שהושק ב-1997. מאז, החליף המותג ידיים מספר פעמים, והשימוש האחרון שנעשה בו היה על ידי חברת Bethesda, שהשיקה בשנה שעברה את Fallout 3. המשחק זכה לביקורות נלהבות בתקשורת, וכן לפופולאריות בקרב הקונים: בשבוע הראשון להשקתו נמכרו ברחבי העולם כ-4.7 מיליון יחידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully