וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבטחת קישורים

דידי חנוך

21.4.2009 / 12:41

חוששים ללחוץ על קישורים? LinkScanner מבית AVG תבדוק אותם בשבילכם, והיא תוכנת השבוע שלנו

אחד המאפיינים המוצלחים בתוכנת האנטי וירוס החינמית AVG הוא LinkScanner, שבודק קישורים כשאתם מקליקים עליהם, ומוסיף בתוצאות חיפוש התראה האם מדובר באתר בטוח או מסוכן. אבל בעבור רבים מאיתנו, AVG אינו האנטי וירוס המועדף. למעשה, האנטי וירוס המומלץ של וואלה! TECH כרגע הוא Avast.

אבל החל מהשבוע, לא צריך להתקין את AVG כדי להנות מהאבטחה שמספק LinkScanner. אתמול שחררה AVG את LinkScanner כמוצר עצמאי, שיכול לעבוד בלי בעיה לצד אנטי וירוס אחר. כך, תוכלו להריץ את תוכנת האבטחה החביבה עליכם - אפילו אם אתם נמנים על האנשים שעדיין משתמשים במוצרים היקרים והמנופחים של סימנטק ומקאפי - ועדיין להנות מגלישה בטוחה יותר.

יש לציין שבדיקת הקישורים של LS עובדת רק בפיירפוקס ואקספלורר ורק בחלונות. בנוסף, צריך גם לומר שהיא יכולה לעתים להאט את הגלישה. אם אתם גולשים מנוסים שלא נכנסים לאתרים מסוכנים, השימוש בתוכנה לא בהכרח מומלץ. אבל כן מומלץ שתתקינו אותה אצל חבריכם וקרוביכם שסביר יותר שילחצו על קישור מסוכן בטעות. זה יכול לעזור להם ולחסוך לכם ביקור בית להצלת המחשב שלהם.

LinkScanner נולדה כתוכנה עצמאית, שנרכשה לפני מספר שנים על ידי Grisoft, חברת האם של AVG. בזמנו, התוכנה היתה זמינה בגרסה חינמית ובגרסה בתשלום, אבל הגרסה הנוכחית היא חינמית לחלוטין, ובאתר מובטח שהיא תישאר חינמית "לתמיד".

  • עוד באותו נושא:
  • avg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully