וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

24.4.2009 / 2:20

השבוע היתה דרמה אמיתית במדור גאדג'ט היום, עם הצלחות וכשלונות, נפילה וגאולה. שבוע של כשלון צורב והצלחה אמיתית

בראשון אבטחנו

הדיסקונקי שכולל אפשרויות אבטחה שהוצג ביום ראשון זכה לתגובות מעורבות, אבל לתמיכה יפה בהצבעות. לא רעידת אדמה, אבל 73 אחוזי תמיכה מ-786 גולשים זה אחלה.

בשני שיחקנו

הגרסה הממוזערת של הסגה מגדרייב היתה הדגמה חיה לפער בין הטוקבקים לציבור הרחב. תגובות כמו "גרוע ביותר" ו"גאדג'ט איום ונורא", לא הזיזו למצביעים. עם 79 אחוז מבין 782 מצביעים, זה יכול היה להיות גאדג'ט השבוע.

בשלישי נגענו

תחילת הירידה בהצבעות נרשמה ביום שלישי, כאשר הצגנו את משטח הרב מגע למחשבים, שמהווה תחליף משוכלל יותר למשטח המגע הקיים במחשבים ניידים. הוא לא עורר עניין רב בהצבעות או בתגובות, וזכה רק ל-57 אחוז מבין 463 מצביעים. חשבנו שזה מצער, עד שראינו את ההצבעות של המוצר למחרת.

ברביעי התברזינו

כן, הכותרת היא משחק מילים מצער של ברז ובזיון. אבל מה עוד אפשר לומר על מוצר שזכה לתגובה כזאת. והאמת, הופתענו. זה אמנם ברז, אבל יש לו מסך מגע וזיהוי פנים. זה ללא ספק גאדג'ט, ולדעתנו די מגניב. אתם, איך לומר, לא הסכמתן. התגובות היו מעורבות. אבל ההצבעות? אין מילים, אז נדבר במספרים: 1762 מצביעים. 28 אחוזי תמיכה.

בחמישי צילמנו

לאחר הבזיון של יום רביעי, קיווינו לגאולה, וזכינו לה בזכות המצלמה של פנסוניק שמצלמת בתלת מימד. חוץ מקובץ תגובות שליליות, הציבור היה חיובי. ובהצבעות הגיעה הגאולה האמיתית. 744 מצביעים זה נחמד. 91 אחוזי תמיכה זה מעולה. זה גאדג'ט השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • תלת מימד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully