וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטען הכי ירוק

דידי חנוך

26.4.2009 / 2:29

Kinesis K3 הוא מטען שנטען מרשת החשמל, מרכב, מהשמש או מהרוח, ועמיד בפני נזקי הסביבה. הוא גאדג'ט היום, כמובן

בשבוע שעבר היה יום כדור הארץ, אבל לצערנו לא הצלחנו למצוא גאדג'ט ירוק שיצא לכבודו. בעיקר נתקלנו בדברים שמתהדרים בתווית ירוקה כדי לזכות במכירות רבות יותר, אבל לא ממש ראויים לתואר.

אבל דווקא במהלך סוף השבוע השתפר המצב, כשנתקלנו ב-Kinesis K3, מטען סולרי נטען שכולל יותר אפשרויות טעינה ממטענים דומים שראינו בעבר. K3 כולל כמובן את המטען הסולרי המובנה לו למדנו לצפות, וגם את החיבור לחשמל לזמנים בהם צריך מקור מיידי יותר של אנרגיה. אבל בנוסף, הוא כולל גם שני מקורות נוספים לאנרגיה. הראשון נמנה על הקטגוריה המעשית: מטען באמצעות חיבור המצת ברכב. זה לא מאד ירוק, אבל זה בהחלט מעשי. המקור השני לחשמל הוא שבשבת מובנית שמאפשרת למטען להיטען מהרוח בעודו נטען מהשמש - ואף להיטען במשך הלילה.

אחד הדברים שהרשימו אותנו במטען הוא נפח הסוללה המובנית: 4,000 mAh. לצורך ההשוואה, רוב הסלולריים מצוידים בסוללה שהנפח שלה הוא בסביבות 1,000 mAh או פחות. רוב הנטבוקים מצוידים בסוללה בנפח של כ-2,000 mAh. זה אומר שתוכלו לטעון את הסלולרי - או הנגן - יותר מפעם אחת, וגם לספק אנרגיה לא מועטה למחשב.

אם תטענו את K3 ללא חיבור לחשמל, תוכלו לדברי היצרן להשיג חצי שעת שיחה תמורת שעה בשמש וברוח. גם זה לא רע בכלל. קינסיס K3 עולה 100 דולרים, מחיר יקר יותר משל רוב המוצרים המקבילים. לתחושתנו, הוא גם נותן יותר מרובם. הוא שוקל כ-300 גרם.

יש לכם אנרגיה?

ומה אתם אומרים? מוכנים להתנתק מהחשמל - לפחות חלקית - ולסמוך על הרוח והשמש?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully