וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטימצקי - הגרסה הדיגיטלית

רשת החנויות 'סטימצקי' משיקה שיתוף פעולה עם רשת הצילום 'צמצם' - תאפשר פיתוח תמונות ותמכור גאדג'טים בסניפי הרשת

רשת החנויות 'סטימצקי', שעד כה הייתה מוכרת בעיקר כרשת המוכרת ספרים ותקליטורים, נכנסת לתחומים חדשים, ביניהם הדפסת תמונות ומכירת גאדג'טים, זאת כחלק משיתוף הפעולה עם רשת 'צמצם' ומותג DANE-ELEC.

עיקר הפעילות החדשה תרוכז בהדפסת תמונות מאמצעי אחסון חיצוניים, הן לדפי תמונות רגילים והן לספרים בעיצוב אישי. הספרים, אותם ניתן לעצב באמצעות תמונות של המשתמש, יימכרו הן באחת מ-6 העמדות של 'צמצם' שתוכנסנה לחנויות סטימצקי, והן דרך תוכנה מיוחדת אותה ניתן להוריד מהאתר האינטרנט. הספרים הינם בגודל של 29x20.8 ס"מ, עם 32-100 עמודים. מחיר הספרים יעמוד על 169 ¤ ל-32 עמודים, ו-10 ¤ עבור כל ארבעה עמודים נוספים.

כמו כן, ניתן יהיה להדפיס בסטימצקי תמונות מכרטיסי זכרון ומצלמות, זאת במחיר של 1 ¤ לתמונה של 15x10, או 69 אגורות אם מזמינים דרך האתר. בין הגאדג'טים שיימכרו ברשת ניתן יהיה למצוא כרטיסי זכרון, מסגרות דיגיטליות ושעוני מדידה לספורטאים. השעון הראשון שיימכר הוא Forerunner 405 של גרמין.

איריס בראל, מנכ"ל סטימצקי, התייחסה במסיבת העיתונאים אותה ערכה החברה גם לתחום הספרים הדיגיטליים. בתשובה לשאלת וואלה! TECH אמרה בראל כי מדובר בנושא מסובך אותו לא שוללים בחברה לבצע בעתיד, אך נכון להיום אין לרשת תוכניות קונקרטיות, וכי היא אישית לא מאמינה שהצלחת מוצרים דומים בחו"ל היא מדד להצלחתם האפשרית בארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • סטימצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully