וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונאמי נסוגה מפלוג'ה

חברת Konami החליטה שלא להפיץ את המשחק '6 Days in Fallujah', המבוסס על קרבות של מלחמת עירק השניה

מפיצת המשחקים היפנית Konami החליטה שלא להפיץ את '6 Days in Fallujah' – משחק חדש של חברת Atomic Games שעוקב אחר הקרב שהתרחש לפני 5 שנים בין חיילים אמריקאים לבין כוחות עירקיים בעיר פלוג'ה.

"לאחר שראינו את התגובות למשחק בארצות הברית ושמענו דעות באמצעות שיחות טלפון ותכתובות אימייל, החלטנו שלא להפיץ את המשחק" אמר הדובר של קונאמי למגזין Asahi. הדובר הוסיף גם כי הכוונה שלהם היתה טובה. "רצינו להעביר את המציאות של הקרבות לשחקנים, כך שיידעו איך זה להיות שם" אמר.

מאז שהוכרז המשחק לפני מספר שבועות, החל דיון על אודות נכונות ההחלטה להפיץ משחק המתרחש במלחמה שטרם נגמרה. הפצע הלאומי של ארה"ב ששמו 'מלחמת עירק השניה' עדיין פתוח, מה שמנע מאנשים רבים להתייחס לכותר כאל עוד משחק פעולה. עם זאת, נשמעו במהלך השבועות האלה גם קולות אחרים – חלקם של חיילים שהשתתפו בקרב, אשר רצו להעביר את החוויה הזו לכלל הציבור. מפתחת המשחק, Atomic Games, אף נעזרת בעדויות של חיילים כדי ליצור תסריט ריאליסטי שקרוב למציאות.

ההחלטה של קונאמי לא להפיץ את 'Six Days in Fallujah' לא אומרת שהמשחק לא יגיע, בסופו של דבר, למדפים, אך כעת יצטרכו המפתחים שלו לחפש חברה אחרת שתהיה מוכנה להפיצו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully