וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגבות אוטומטית

דידי חנוך

28.4.2009 / 2:12

כל מה שאנחנו רוצים ממערכת גיבוי הוא לנוח בשלווה בידיעה שהיא עובדת. גאדג'ט היום שלנו מבטיח לעשות את זה

יש המון דרכים לגבות את תכני הכונן הקשיח כיום. חלק מהפתרונות עובדים על גיבוי ברשת, חלק על גיבוי חיצוני. יש פתרונות תוכנה ופתרונות חומרה. ובכל זאת, יכולת הגיבוי שמציע Time Machine של אפל למק היא דבר שאף מתחרה לחלונות לא הצליח להשתוות לו בכל הנוגע לנוחות ואוטומציה.

אתמול שוחררו לראשונה סקירות של מוצר של סיגייט בשם Replica, שמבטיח לספק את החוויה הזאת גם לאלה מאיתנו - רובנו - שלא משתמשים במק. ולפי אותן סקירות, המוצר מקיים את ההבטחה.

מדובר בכונן חיצוני שמחובר למחשב באופן רציף. עם החיבור הראשוני, הוא מגבה את כל תוכן הכונן הקשיח. לאחר מכן, הוא מגבה כל שינוי ברצף זמן. מחקתם קובץ? הוא יישאר מגובה, ותוכלו למצוא אותו ברצף הזמן. הוספתם קובץ, הוא יתווסף לגיבוי. פריטים ישנים שנמחקו נמחקים מהגיבוי כאשר נגמר המקום בכונן, כמובן. במילים אחרות, מדובר במוצר כמעט זהה ל-Time Machine.

לדברי הסוקרים השונים ברשת, רפליקה לא ניחן בממשק מרהיב ואלגנטי כמו המוצר של אפל, אבל הוא כן פשוט ונוח להפעלה, ועובד. Seagate Replica מגיע גם בגרסה למחשבים מרובים, בתנאי שאלה קרובים מספיק זה לזה כדי להתחבר בכבל לכונן. אנו מקווים שהוא יגיע לארץ כדי שנוכל לבדוק אותו בעצמנו ולספר לכם האם הם צודקים. בינתיים, נקווה. המוצר - חומרה ותוכנה - מגיע בשלב זה בגרסאות של 250 גיגבייט ו-500 גיגבייט, ומחירו 130 ו-200 דולרים בהתאמה.

מוכנים לגבות?

ומה אתם חושבים? הגיע הזמן להפסיק לסמוך על המזל ולהתחיל לגבות?

  • עוד באותו נושא:
  • Seagate
  • גיבוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully