וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקת עדכון

דידי חנוך

28.4.2009 / 10:26

Update Notifier תבדוק האם התוכנות שמותקנות במחשב שלכם מעודכנות, ותציע קישורים לעדכון. היא תוכנת השבוע

כולנו מתקינים תוכנות במחשבים שלנו, מי לעתים קרובות - כמו אלו מאיתנו שכותבים מדור "תוכנת השבוע" - ומי לעתים רחוקות יותר. כיום, תוכנות רבות בודקות בעצמן האם הן מעודכנות, אבל לא כולן. תוכנת השבוע שלנו, Update Notifier, סורקת את המחשב שלכם ובודקת את התוכנות המותקנות בו לעומת מאגר המידע שלה. היא תאמר לכם אילו תוכנות מעודכנות, ואילו זקוקות לעדכון.

לחיצה על סמל ההורדה מימין לשם התוכנה תפתח את הדפדפן שלכם לעמוד בו תקבלו מידע על התוכנה הרלוונטית, וקישור ישיר להורדת הקובץ העדכני. באתר תמצאו גם את אחד היתרונות החשובים של התוכנה: בדיקה האם התוכנה המדוברת בטוחה לשימוש.

לפני כשנתיים בדקנו כאן תוכנה בשם UpdateStar, שגם היא בודקת האם התוכנות שלכם מעודכנות. היתרון של Update Notifier הוא בכך שהיא מספקת קישור ישיר להורדת הקבצים המעודכנים, ובכך שהממשק שלה ידידותי יותר.

יתרון נוסף של תוכנת השבוע שלנו, הן לעומת UpdateStar והן לעומת תוכנות מתחרות כגון Update Checker של אתר התוכנות המצוין FileHippo, נמצא בהתקנה שלה. התוכנה מאפשרת התקנה "ניידת" כך שניתן להריץ אותה מדיסק און קי ללא התקנה. בנוסף, בבדיקה שלנו היא מצאה כמעט פי שתיים יותר תוכנות שזקוקות לעדכון מ-Update Checker.

כרגע, התוכנה החינמית הזאת היא המלצת המערכת למי שרוצה לשמור על תוכנות עדכניות. ולכן היא תוכנת השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully