וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיירפוקס מתעדכן

דידי חנוך

29.4.2009 / 2:28

הדפדפן הפופולרי בעל הקוד הפתוח מתעדכן בגרסת בטא חדשה, מתקרב לגרסה 3.5 ומומלץ לכולם

פיירפוקס, הדפדפן בעל הקוד הפתוח שזוכה לפופולריות שהולכת וגוברת, הולך ומתקרב לגרסה 3.5. השבוע שוחררה בטא 4 של גרסה 3.5, שמגיעה אחרי בטא 3 של גרסה 3.1. המספרים מבלבלים, אך לא שגויים. מפתחת הדפדפן מוזילה החליטה באמצע כי השינויים מגרסה 3.0 משמעותיים מספיק כדי להצדיק קפיצה מספרית גדולה יותר.

בין החידושים בגרסה החדשה נכללים שיפור במנוע הג'אווסקריפט שמאפשר להריץ יישומים מהר יותר ותמיכה בשירותים מבוססי מיקום על פי כתובת IP. פירוש הדבר הוא שגולשים שיבחרו לעשות זאת יוכלו לתת לדפדפן שלהם לספר לשירותים ואתרים היכן הם נמצאים, ולא רק ברמת הארץ כי אם ברמה המקומית יותר. כך, חיפוש אחר בית עסק במנוע חיפוש שתומך ביכולת החדשה יוכל להביא אוטומטית תוצאות מקומיות.

רוב השינויים מבטא 3 הם טכניים, וכוללים תמיכה ב-HTML 5, הורדת פונטים ותכונות CSS. שינויים אלה משמעותיים בכך שהם יאפשרו למפתחים לעשות דברים מעניינים בעתיד, אך לא ישפיעו על הגלישה כרגע.

הבטא הנוכחית, כמו קודמתה, ראויה בהחלט לשימוש כבר כרגע. יש אמנם תוספים שעדיין לא נתמכים, אבל רבים כן יעבדו כבר עכשיו ומספרם יגדל כל יום בתקופה הקרובה. מדובר בדפדפן מהיר יותר משמעותית מפיירפוקס 3.0, שמהווה מתחרה אמיתי לכרום של גוגל במהירות בעודו מספק דברים כמו תוספים ותמיכה טובה יותר ב-RSS.

כרגע, פיירפוקס 3.5 בטא 4 הוא הדפדפן המומלץ על ידי וואלה! TECH לכל הגולשים. לגולשים שמרנים יותר, מומלץ לעדכן את הפיירפוקס שלהם לגרסה 3.0.10, ששוחררה השבוע גם היא ומספקת שיפורי יציבות ואבטחה.

  • עוד באותו נושא:
  • פיירפוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully