וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

1.5.2009 / 2:09

עוד שבוע מגוון עבר על מדור גאדג'ט היום: מטען, מכסחת דשא, כונן חיצוני, נגן ונטבוק. אחד מהם הוא גאדג'ט השבוע

בראשון טענו

התגובה שלנו ליום כדור הארץ הגיע באיחור, אבל התקבלה באהבה. המטען הנטען הירוק - בצבע ובמהות - של יום ראשון היה אחד משני גאדג'טים שזכו השבוע ל-90 אחוזי תמיכה, אבל הוא זכה גם למספר הקולות הרב ביותר וזכה בגאון בתואר גאדג'ט השבוע.

בשני סימסנו

מכסח הדשא המסמס של יום שני אמנם לא זכה לאחוזי הצבעה גבוהים מאד, אבל עדיין היה בצד החיובי. לכן מעניין לציין שהוא לא זכה לאף תגובה חיובית בטוקבקים. 12 איש הגיבו לו רע מאד. 66 אחוז מבין 575 גולשים היו בעדו.

בשלישי גיבינו

מסתבר שאנשים רוצים אמצעי נוח באמת לגיבוי במחשבי חלונות. מצד שני, מסתבר שגיבוי הוא לא נושא מאד סקסי. או שהעובדה שאתרע מזלו של המוצר הזה לעלות ביום הזיכרון פגעה בפופולריות שלו. גם יכול להיות. בכל מקרה, זה המוצר השני השבוע שזכה ב-90 אחוזי תמיכה, אבל רק מתוך 435 מצביעים.

ברביעי ניגנו

ובכן, ביום רביעי רצינו לבדוק משהו: האם מוצר ראוי להיות גאדג'ט היום רק כי הוא ממש - אבל ממש - חמוד? התוצאות היו מעורבות. בתגובות היו תרועות וקריאות בוז, וגם ההצבעה היתה ממש שקולה. אבל בסופו של יום - גם אם בקושי - ההצבעה היתה חיובית. 52 אחוז מבין 761 מצביעים היו בעדו.

בחמישי מחשבנו

הנטבוק העמיד לילדים של יום חמישי הוא המוצר השני - אחרי כונן הגיבוי - שממש היינו שוקלים לרכוש בנסיבות הנכונות. כי אם ננקה את כל עניין "לילדים", מדובר במחשב עמיד ב-600 דולר. זה לא רע בכלל. אתם הייתם בעדו בסך הכל, עם 76 אחוזי תמיכה מקרב 493 מצביעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully