וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיאוגרפיה של הטריילרים

מדור הוידאודרום לוקח אתכם השבוע לטיול, שכולל את צפון אמריקה, האוקיאנוס השקט ויקום קסום לילדים

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה!TECH. ובכל שבוע אנחנו קוטעים להם את הרצף של שבוע העבודה עם חגים ומועדים כאלה ואחרים. בסופו של דבר, זה גורם לטשטוש קשה בקרב רבים מהטריילרים, ואלה ששורדים בלי בעיה נכנסים לוידאודרום.

Call of Juarez: Bound in Blood

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 9 ביוני

ז'אנר: פעולה

הערות: משחק הפעולה עם השם הכי מקסיקני אי פעם – והיי, הוא גם מתרחש במקסיקו – מבטיח לכם חווית ווסטרן עם עלילה שכוללת מטמון אגדי (של חוארז, כמובן) ושני אחים שמעדיפים לירות קודם ולשאול שאלות לעולם לא.

Battlefield 1943

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: יוני 2009

ז'אנר: פעולה המוני

הערות: משחק לשחקן יחיד זה לחלשים. הפרק החדש בסדרת באטלפילד – סדרה שכמעט כל כותריה התרכזו בקרבות מקוונים מרובי משתתפים – מביאה את החוויה שוב לקונסולות. רק שבניגוד ל-Bad Company, כאן מדובר בכותר שמיועד למשחק מקוון בלבד, וכזה שגם מחזיר אותנו לתקופת מלחמת העולם השניה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

InFamous

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3

תאריך השקה: 26 במאי

ז'אנר: פעולה

הערות: אז מה קורה כשבחור רגיל, שעובד כשליח, מקבל כוחות על ובטעות – כנראה – גורם להשמדת חצי מהעיר בה הוא גר? מסתבר שהרבה מאוד דברים מגניבים, אם לשפוט מהטרייל החדש של InFamous – משחק פעולה על גיבור לא צפוי.

Uncharted 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3

תאריך השקה: 2009

ז'אנר: פעולה

הערות: Uncharted היה אחד המשחקים הראשונים שהדגימו לנו מהן היכולות שבזכותן הוגדרה קונסולת הפלייסטיישן 3 הרבה זמן כקונסולת "הדור הבא". ועכשיו אנחנו זוכים לראות כמה מהחידושים שיהיו בכותר ההמשך, אשר יכלול, בניגוד לקודמו, גם אלמנטים של משחק מקוון מרובה משתתפים.

Batman: Arkham Asylum

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 9 ביוני, אולי

ז'אנר: פעולה

הערות: השמועות גורסות כי Batman: Arkham Asylum – אחד הכותרים המעניינים ביותר שאמורים לצאת בזמן הקרוב, כלל לא יושק בחודשי הקיץ אלא יועבר לתקופת החגים של 2009. יש בזה מן ההגיון הכלכלי, אבל הטריילר החדש של המשחק רק גורם לנו לרצות אותו יותר. כאן ועכשיו.

Burnout Paradise

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: מרוצים

הערות: המשחק האחרון בסדרת Burnout הפסיכית של חברת Criterion ממשיך לקבל חבילות תוכן מאז שהושק בתחילת השנה שעברה. עכשיו מגיעה החמישית שבהן – Cops and Robbers, שמוסיפה מצב משחק תחרותי בין שתי קבוצות, כשאחת מהן היא הרודפת והשניה היא הנרדפת.

Free Realms

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי, פלייסטיישן 3

תאריך השקה: הושק למחשב, סוף השנה לפלייסטיישן

ז'אנר: תפקידים המוני

הערות: כשראיתי את Free Realms לראשונה בתחילת השנה, חיבבתי את הניסיון של סוני ליצור עולם וירטואלי עבור השחקנים הצעירים, זאת בלי לטמטם או לפשט יותר מדי את מכניקת המשחק. הטריילר של הכותר מראה כי גם בחודשים שעברו מאז, נשאר Free Realms קסום וחביב למדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully