וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מצנזרת על ימין ועל שמאל

חברת אפל מסרבת להכניס לחנות התוכנות של האייפון את הגרסה החדשה של תוכנה שיוצרה על ידי Nine Inch Nails

מנגנון אישור התוכנות של חברת אפל מכה שנית. אתמול החליטו באפל שהגרסה החדשה של תוכנת NIN Acccess – תוכנת פורטל למעריצי הרכב Nine Inch Nails שהוכנה בשיתוף ההרכב, לא מתאימה להיכלל בחנות התוכנות של אפל.

הסיבה שניתנה לטרנט רזנור – האיש האחראי על NIN, לסירוב, היא התייחסות בתוכנה לאלבום 'The Downward Spiral'. בתגובה, כתב רזנור בטוויטר שלו כי הוא "לא בטוח מאיפה להתחיל [להתייחס] לזה".

כמו כן, קורי דוקטורו – סופר ובלוגר (הבלוג שלו, BoingBoing, הוא אחד הפופולאריים ברשת האינטרנט), הודיע כי גרסת האייפון של הקומיקס שלו 'Anda's Game', זכתה גם היא לסירוב מצד אפל בגלל תמונה בה נערף ראשו של אורק.

הליך אישור התוכנות של אפל לא גלוי לציבור הרחב, ומייצר מדי פעם סיפורים חדשותיים מוזרים. כך, בשבוע שעבר אישרו בחברה משחק טלטול תינוקות, שמציג תינוק בוכה ומזמין אתכם לטלטל את מכשיר האייפון כדי להשתיקו. המשחק הורד מהחנות רק לאחר מחאה.

חנות התוכנות לאייפון ואייפוד טאץ' הוצגה בשנה שעברה, ולפני מספר ימים שברה את מחסום מיליארד ההורדות. כיום, אם אתם לא פורצים את המכשיר שלכם כך שניתן יהיה להתקין עליו גם תוכנות לא רשמיות, החנות היא המקום היחיד ממנו תוכלו להוריד יישומי צד שלישי.

  • עוד באותו נושא:
  • Apple

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully